Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
- Tímová práca a tímová kultúra - Analýza riadiacej osobnosti manažéra - Prvky úspešnej komunikácie - Interná komunikácia a medziľudské vzťahy - Nástroje internej komunikácie - Manažérske zručnosti a kľúčové kompetencie - Motivácia zamestnancov…
Cieľ - Komplexný rozvoj osobnosti manažéra, zlepšenie jeho komunikačných a riadiacich zručností a obchodných vzťahov, riešenie časového stresu, delegovanie a vytvorenie samoučiacej sa organizácie.
Správne nastavené procesy riadenia sú základným parametrom fungovania akejkoľvek organizácie a firmy. Ako teda správne nastaviť plán či jeho čiastkové ciele? Základné okruhy podľa akreditačného spisu obsahujú: •proces prípravy plánu a jeho realiz…
- Komunikačné zručnosti, - Selfmarketing, - Tímová práca, - Vedenie ľudí (leadership), - Manažment pri konfliktoch, - Sebariadenie manažéra a riadenie času, - Efektívne porady a stretnutia, - Motivácia – hodnotenie - odmeňovanie atď. …
Cieľom seminára je, aby účastníci získali skúsenosti pri efektívnom riadení svojich budúcich pohľadávok, nadobudli schopnosti a zručnosti pri hodnotení finančnej stability odberateľov a využili varovné signály platobnej neschopnosti odberateľov pre m…
Personálny audit, výber a uvedenie do praxe nových pracovníkov, hodnotenie pracovníkov, výcvik hodnotiteľov, rozvoj zručností personalistu a Human Resources manažéra.
Táto prednáška je určená pre vedúcich ľudí, ktorí riadia pracovné kolektívy. Predmetom prednášky je aby si účastník uvedomil, že vedenie resp. riadenie je dôležitou a zodpovednou činnosťou každého manažéra.
Základným cieľom je zvýšenie schopnosti manažéra efektívnejšie si plánovať pracovný čas počas dňa. Naučiť sa delegovať prácu na podriadených. Zvládať tok denných povinnosti s prehľadom a ľahkosťou.
Financií - finančné zdroje, úlohy finančného manažéra, finančné výkazy a ich vzájomné prepojenie, financie v kocke, príprava úspešného podnikateľského plánu, finančné plánovanie a finančná analýza.
Cieľom je uľahčiť a usmerniť manažéra v procese budovania tímu.