Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Mystery calling (MC) je služba, ktorou sa meria správanie pracovníkov počas telefonického rozhovoru s klientom/zákazníkom, ktoré realizujú vyškolení pracovníci.
Mystery e-mailing (MEM) je služba, ktorou sa meria reakcia pracovníkov na e-mailový dotaz klienta/zákazníka. MEM realizujú vyškolení pracovníci.
Títo vystupujú ako klienti a merajú jednotlivé aspekty e-mailovej komunikácie a dodržiavania štandardov zo strany pracovníka. Z každého MEM je spracovaný hodnotiaci hárok a zo všetkých MEM je spracovaná celková záverečná správa.
Vzdelávanie formou tréningov, realizácia workshopov, expertízna a poradenská činnosť (výbery zamestnancov, mystery calling, mystery shopping, mystery e-mailing, prieskumy spokojnosti zamestnancov, development centrum, assessement centrum, 360 stupňov…