Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Táto téma je venovaná fenoménu čas verzus výkon. Čas je drahocenný a samozrejme každá strata z hľadiska času sa prenáša do efektivity výkonov podniku. Na prednáške sa účastníci oboznámia s tým, ako si riadiť a organizovať svoj pracovný čas.
Predmetom týchto kurzov je naučiť účastníka základom neverbálnej a verbálnej komunikácie. Účastník sa naučí vnímať neverbálnu komunikáciu tak, že pochopí, že je dôležitá pre obchodný ale aj súkromný život.
Cieľom seminára je oboznámiť účastníkov s problematikou podnikových kombinácií v aktuálnej verzii roku 2011 predovšetkým z účtovného aspektu, s doplnením daňového a právneho aspektu problému.
Cieľom tejto odbornej oblasti je, aby si každý účastník osvojil svoje zručnosti potrebné na presvedčivú prezentáciu stanovených zámerov alebo firmy. Lektor učí účastníkov logicky štruktúrovať svoju prezentáciu.
Keďže k najmodernejším trendom dnes patrí takzvané 360 stupňové hodnotenie, zaoberáme sa aj touto témou, kde sa snaží lektor vysvetliť a prakticky zobraziťpodstatu tohto hodnotenia, kde zamestnanec nie je hodnotený len svojím nadriadeným, ale širším …
Motivácia zamestnancov je dnes vo väčšine spoločností rozšírenou témou. Zamestnancov s vynikajúcimi pracovnými výsledkami nie je nikdy dosť, musíme ich však správne motivovať.
Na tejto prednáške, lektor odovzdáva svoje lektorské zručnosti budúcim potenciálnym interným lektorom. Učí ich taktikám ako zaujať poslucháča, ako odborne a zároveň zaujímavo podávať hovorené slovo poslucháčovi.
Táto téma je určená pre účastníkov, ktorí už majú základné znalosti z komunikácie. V tejto téme sa rozoberajú také oblasti komunikácie ako sú napr. riešenie konfliktov, zvládanie komunikačných štýlov, vyvarovania sa komunikačných chýb, správne odčíta…
Hlavnou témou tohto kurzu je teoretické i praktické rozoberanie marketingových stratégií s cieľom naučiť účastníkov ako efektívne vynakladať prostriedky, akým spôsobom majú vytvárať a udržať preukázateľné konkurenčné výhody a aby dbali na to, že musi…
Keďže marketingové plánovanie predstavuje zložitý proces, ktorý sa používa na opis metód objasňujúcich spôsob ako použiť marketingové zdroje na dosiahnutie marketingových cieľov podniku, sa lektor snaží v rámci tohto tréningu naučiť účastníkov na čo …
Táto prednáška je určená pre vedúcich ľudí, ktorí riadia pracovné kolektívy. Predmetom prednášky je aby si účastník uvedomil, že vedenie resp. riadenie je dôležitou a zodpovednou činnosťou každého manažéra.
Veľký dôraz sa kladie na predaj v každej firme, či je to obchodný, výrobný alebo finančný podnikateľský subjekt. Predaj je predaj a od toho závisí postavenie či rozvoj každého podnikateľa na danom trhu.
Tento kurz je vhodný pre začiatočníkov v oblasti manažmentu. Účastníci dostanú elementárny prehľad čo všetko manažment v sebe obnáša, preberú sa základné oblasti manažmentu tak, aby každý z účastníkov vedel sa správne orientovať v danej problematike.…