Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Cieľom je poskytnúť komplexný prehľad problematiky moderného nákupu a najdôležitejších metód v nákupe, umožniť poznať, akú rolu má nákup v modernej firme a ako môže znížiť prevádzkové náklady firmy atď.
Keďže bude viacero kompresorov vyrábať stlačený vzduch do jednej siete, je nutné stanoviť chod kompresorov pre základný výkon a pre špičkový výkon. Pre zaručenie rovnomerného vyťaženia kompresorov bude striedavo prepínaný ich chod v základnom a v špi…
Poskytujeme svetelno-technické poradenstvo, projektovanie realizáciu a všetky druhy potrebných meraní. Na požiadanie vypracujeme kvalifikované svetelnotechnické návrhy s využitím najmodernejšieho softwaru.
Zvýšenie úspešnosti v obchodných príležitostiach a zvýšenie zisku. Získanie nových zákazníkov (prostredníctvom riadených marketingových kampaní). Zvýšenie spokojnosti zákazníkov a ich udržanie.
Kaizen - zlepšovanie produkcie v zameraní na zákazníkov, zlepšovanie všetkých procesov v hodnotovom reťazci podnikových činností, pri súbežnom znižovaní nákladov.
Absolvent získa poznatky z oblasti finančného riadenia, pochopí význam kvalit finančného riadenia vo vzťahu k finančnej pozícii a finančnej výkonnosti podniku, naučí sa správne „čítať“ a analyzovať základné výkazy spoločnosti a pod.
Systém SunSoft.SCRM zvyšuje výkonnosť firmy, zlepšuje kontrolu nad pracovníkmi a prináša úsporu času pri sledovaní obchodných prípadov, projektov a úloh. Pomáha zefektívniť všetky firemné procesy - od interného riadenia cez obchod až po servis.
Tréningový kurz je zameraný na zvládnutie techniky riadenia pracovníkov pomocou cieľov - Management by Objectives.
Účastníci sa naučia modernú metódu riadenia procesov typu operácia (sériová výroba, služby) na základe metodiky DBR.
ITIL je verejne dostupný štandard popisujúci najlepšie praktiky pre správu služieb IT. V súčasnej verzii (ITIL v3) zahrňuje päť kľúčových kníh, ktoré pokrývajú všetky fázy životného cyklu IT služieb.
Jednoduché ovládanie, nenáročné hw a sw požiadavky. Presná, detailná a prehľadná evidencia klientov, zákazníkov. Presná, detailná a prehľadná evidencia predaných produktov, služieb. Presná, detailná a prehľadná evidencia reklamácií.
Centrály pre potlačenie výbuchu nezabezpečujú len riadiacu časť, ale aj kontrolnú činnosť. Sú vyhotovené pre modulárnu výstavbu jednotlivých stavebných prvkov.
Určený pre majiteľov firiem, vedúcich pracovníkov, vedúcich a pracovníkov personálnych útvarov - Rľz.
Tréningový kurz je zameraný na kvalitu procesov riadenia, výroby a služieb. Tqm vhodne dopĺňa systém noriem Iso 9000 a posúva jeho pôsobenie smerom od externého k internému zákazníkovi.