Marketing III. – Analýza potrieb zákazníka

571444
Marketing III. – Analýza potrieb zákazníka

Záverečný modul venovaný marketingu je zameraný na jeho analytické stránky. Spôsob zbierania a posudzovania údajov a spätnej väzby zákazníkov je dôležitým ukazovateľom pri hodnotení správnosti našich stratégií a pri prognózovaní ďalšieho smerovania. Vzdelávacia aktivita je určená pre stredný a vyšší manažment a obsahovo sú nosné tieto okruhy: •údaje, informácie a rozhodnutia •primárne a sekundárne údaje •kvalitatívny a kvantitatívny prieskum •širšie prostredie •konkurenčné prostredie •analýza konkurencie •vzdialené prostredie •monitorovanie a prognózovanie •hodnotový reťazec •vernosť zákazníkov

Profesionál - dodávateľ

PaedDr. Marek Kmeť - EDUCON
Rožňava

5

Dodavatel je v systému ePoptávka.cz registrován již 130 měsíců

Ďalšie dodávateľské ponuky