Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Manažéri 1. a 2. stupňa, ktorí si chcú rozšíriť jazykovú kompetenciu , absolventi stredných a vysokých škôl, ostatní vedúci pracovníci, obchodníci, riaditelia.
Televízne relácie (štúdiová výroba vo vlastných priestoroch + výroba v exteriéroch), televízne reklamné spoty, dokumentárne filmy, propagačné filmy, inštruktážne filmy, prezentačné videá, diskusné relácie, moderátorské vstupy.
Manažéri 1. a 2. stupňa, ktorí si chcú rozšíriť jazykovú kompetenciu , absolventi stredných a vysokých škôl, ostatní vedúci pracovníci, obchodníci, riaditelia.
Voda sa objavuje v záhradách v rôznych podobách - jazierka, fontány, potoky. Úplne nenahraditeľne obohacuje záhradnú kompozíciu a vytvára príjemnú mikroklímu.
Identifikácia úrovne plánovania času, generácie časového manažmentu, prostriedky pre plánovanie času, analýza využívania času, matica časového manažmentu - dôležitosť, priorita, ABC metóda, limity, výkonnosť, určovanie.
Získanie vedomostí, zručnosti v problematických oblastiach slovenského pravopisu, zručnosti v písaní textov, emailov, vhodná štylizácia.
Cieľom kurzu je osvojiť si jazyk ako nástroj dorozumenia, pestovať schopnosť samostatne rozvíjať získané vedomosti, uplatniť pri realizácií komunikatívneho cieľa (napr. tlmočenie, využitie v oblasti marketingu, obchodu). Pripraviť na vykonanie štátne…
Realizácie prvkov Úses, ostatné výsadby v krajine, sprievodné zeleň komunikácií, tokov, vodných diel, cyklotrás, rekultivácia, revitalizácie, návrhy náučných chodníkov a zastavenie.
Kurz ako priviesť ľudí k výkonom, správny návod na prosperitu, správanie zamestnancov, správanie vedúceho pracovníka, výchova stredných a vyšších kádrov, typ motivácie, profesionálna etika a etiketa manažérov.
Úlohou je získanie vedomostí o požiadavkách noriem ISO 9001, 14001, 18001, zručnosť na plánovanie, priebeh a vyhodnotenie z interného auditu a praktické zručnosti pre výkon auditu.
Cieľom je vybaviť účastníkov znalosťami a operáciami, pri obchodnom styku, predovšetkým so zahraničnými partnermi, zaujímavým spôsobom s množstvom konkrétnych prípadových štúdií.
Kreatívne koncepty. TV a rádio spoty. Billboardové kampane. Nápady pre váš event. Kľúčové vizuály. Copywriting. Návrh reklamnej kampane. Analýzy a poradenstvo. Marketingové stratégie. Mediálne plánovanie. PR - vzťahy s verejnosťou. Event m…
Aktualizácia a trendy v písomnej a emailovej komunikácií – písanie emailov s informačnou hodnotou, zachovávanie normy oficiálnej korešpondencie.
Cieľom kurzu je osvojiť si jazyk ako nástroj dorozumenia, pestovať schopnosť samostatne rozvíjať získané vedomosti, uplatniť pri realizácií komunikatívneho cieľa (napr. tlmočenie, využitie v oblasti marketingu, obchodu). Pripraviť na vykonanie štátne…