Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Sledovanie aktivít zamestnanca na internete, kvalitné reporty, zamestnanec nepostrehne toto sledovanie, neobmedzený počet užívateľov.
Vzdialené pripojenie k počítačom, sledovanie používania pracovnej plochy, nahrávanie používania pracovnej plochy.
Vzdialené pripojenie k počítačom, sledovanie používania pracovnej plochy, nahrávanie používania pracovnej plochy.
Užívateľ môže pracovať na akomkoľvek počítači v sieti pri dostupnosti svojich dát a nastavení, komplexná databáza užívateľov a ich hesiel pre prístup k všetkým firemným aplikáciam, efektívna politika hesiel.
Pravidelné automatické zálohovanie serverov, zálohovanie dát na pracovných staniciach (počítačoch), viac verzií zálohy podľa času (zálohy z rôznych dní), notifikácie, full backup, incremental backup, Disaster Recovery Plan.
Úplne modulárny a akokoľvek na mieru nastaviteľný systém riadenia vzťahov so zákazníkmi. Databáza kontaktov, marketingová automatizácia, manažment produktov, fakturácia, zákaznícka podpora, reporty a správy.
Naše riešenie telefónnej ústredne podporuje všetky druhy pripojenia (analog, ISDN, GSM, VoIP) ako aj rôzne druhy telefónov: stolové (drôtové aj bezdrôtové), softvérové aj mobilné telefóny.
Zdieľanie vybraných kalendárov, kontaktov a pošty medzi užívateľmi, synchronizácia s mobilnými telefónmi, antivírus, antispam, prepojenie so všetkými e-mail klientami.
Môžete sa odkiaľkoľvek bezpečne pripojiť do firemnej siete a pracovať, akoby ste boli priamo v kancelárii. Pohodlné riešenie s dôrazom na bezpečnosť.
Využite najmodernejšiu technológiu v IT a šetrite náklady na hardware, využívajte naplno výkon Vášho servera a rýchlu obnovu dát po prípadnej havárii.
Základnou myšlienkou služieb v oblasti správy IT/IS je proaktívne pôsobenie. Allit má nastavený vysoký štandard týchto služieb a vďaka nemu sa snažíme nielen promptne reagovať na vzniknuté problémy, ale najmä predchádzať ich vzniku.