Ponuky zo štítku etiketa v lokalite Trenčín (41)

Etiketa stolovania

Etiketa stolovania

Usádzanie sa k stolu, odchod od stola a manipulácia so stoličkou. Americké a kontinentálne stolovanie. Prestieranie. Správne použitie obrúska. Chody stolovania. Jedenie: chlieb, predjedlo, polievka, rybací chod, sorbet, hlavný chod, šalát, dezert, ká…

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Spoločenské správanie v praxi & etiketa v časopriestore

Spoločenské správanie v praxi & etiketa v časopriestore

Napomôcť účastníkom kurzu rozvíjať a zlepšiť praktické komunikačné zručnosti a teoretické vedomosti v oblasti interpersonálnej komunikácie v kontexte kľúčových kompetencií.

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Lekárnička - autolekárnička v plastovej krabici

Lekárnička - autolekárnička v plastovej krabici

Autolekárnička pre osobnú a nákladnú dopravu v plastovom obale – fóliovaná, samolepiaca etiketa s označením autolekárnička, štítok s obsahom balenia.

Ponuka od dodávateľa:' JKBOZ s. r. o., Prievidza

Aplikátor etikiet 4214

Aplikátor etikiet 4214

Aplikátor 4214 - etiketa je po prichytení na prítlačnú plochu aplikátora s celou touto plochou otočená okolo osi (nastaviteľnej do 200°) a následne nanesená na produkt v smere pohybu prítlačného ramena.

Ponuka od dodávateľa:' LIFTEC SK, s.r.o., Trenčín

Aplikátor etikiet 4414

Aplikátor etikiet 4414

Presné vedenie umožňuje aplikáciu etikiet na produkt s vysokou precíznosťou. Aplikátor 4414 - etiketa je po prichytení na prítlačnú plochu aplikátora s celou touto plochou posunutá v osi X a Y (+-8 mm) a následne nanesená na produkt v smere pohybu p…

Ponuka od dodávateľa:' LIFTEC SK, s.r.o., Trenčín

Spoločenské správanie v praxi

Spoločenské správanie v praxi

Cieľom je osvojenie si pravidiel etikety a ich využívanie v praktickom živote. Účastníci získajú informácie z histórie spoločenského správania a naučia sa kultivovanejšie správať v rôznych situáciách. Ovládanie a používanie základných spoločenských p…

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Riadenie času a zvládanie stresových situácií

Riadenie času a zvládanie stresových situácií

Účastníci budú schopní po absolvovaní tréningu identifikovať, čo ich okráda o čas, čo im čas šetrí, budú si vedieť naplánovať svoj čas a určiť priority. Budú vedieť stimulovať samého seba k lepšiemu využitiu vlastného času, naučia sa ako si vytvoriť …

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Time management

Time management

Plánovanie času, odhadovanie časových nárokov. Kontrola časového plánu. Nakladanie s nerealistickými termínmi. Ako zamedziť preťaženiu informáciami. Zorganizovanie práce s ostatnými. Usporiadanie pracovného priestoru.

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Asertivita, asertívne techniky a asertívne prístupy

Asertivita, asertívne techniky a asertívne prístupy

Účastníci budú po absolvovaní seminára schopní lepšie formulovať a presadiť svoje oprávnené požiadavky a priania, budú schopní vyjadriť svoje stanovisko a nebáť sa oponovať, budú vedieť vyjadriť kritiku i pochvalu, budú vedieť uplatňovať asertívne te…

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Situačné vedenie ľudí

Situačné vedenie ľudí

Zlepšenie kľúčových zručností v oblasti situačného vedenia ľudí a riešenia konfliktov. Tréning je zameraný na rôzne štýly riadenia a absolvent sa naučí rozpoznávať podstatu a význam jednotlivých riadiacich štýlov. Naučí sa porozumieť pracovným potreb…

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Vyjednávanie, argumentácia

Vyjednávanie, argumentácia

Obsah: Súhrn poznatkov interpersonálnej komunikácie. Stratégia vyjednávania. Model vyjednávania Edict. Vstup, diagnóza, ovplyvňovanie, uzavretie dohody, prechod. Psychológia vyjednávania.

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Efektívna komunikácia

Efektívna komunikácia

Účastníci sa kreatívnym spôsobom naučia počúvať a efektívnejšie komunikovať. Na základe rôznych uhlov pohľadu budú schopní pochopiť partnera a zvoliť primeraný spôsob pre komunikáciu a aktívne riešiť konflikty.

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Rozvoj osobnosti

Rozvoj osobnosti

Zážitkovou formou naučiť účastníkov efektívne využívať svoje danosti, vedomosti a skúsenosti. Podporiť celkový rozvoj osobnosti jednotlivca a prispievať tak k jeho duševnej rovnováhe. Absolventi budú schopní ľahšie odolávať stresom a identifikovať sv…

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Kreatívne riešenie problémov v internom prostredí komunikácie

Kreatívne riešenie problémov v internom prostredí komunikáci…

Tréning je zameraný na využitie kreatívneho potenciálu človeka. Účastníci získajú na tréningu vedomosti o jednej z kľúčových kompetencií pre 21 storočie, kreativite, oboznámia sa s prekážkami, ktoré im bránia využívať vlastný potenciál a spôsoboch, a…

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Typológia zákazníka

Typológia zákazníka

Rozdelenie zákazníkov do štyroch základných kategórií. Nástroje na odhalenie typu zákazníka. Správanie sa zákazníkov v daných kategóriách. Čo oceňujú jednotlivé typy zákazníkov. Taktika formy predaja na základe typu zákazníka. Praktické ukážky.

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske