Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Absolvent získa znalosti o strategickom riadení spoločnosti, naučí sa strategicky rozmýšľať, pochopí potrebu analýzy východiskového stavu spoločnosti, docení potrebu vízie a stratégie spoločnosti, pochopí význam stanovenia strategických zámerov a…
Cieľom seminára je oboznámiť účastníkov s problematikou finančného majetku, najmä cenných papierov, ale aj ostatného finančného majetku, s jeho oceňovaním, účtovaním a vykazovaním v účtovnej závierke podľa národnej legislatívy so zdôraznením rozdiel…
Cieľom seminára je oboznámiť účastníkov s odloženou daňou v zmysle národnej legislatívy a s rozdielmi oproti Ifrs, so zameraním najmä na podstatné zmeny v postupoch účtovníctva podnikateľov od 1.1.2011a pripravovanými zmenami v Ias 12.
Cieľom je získať poznatky a nadobudnúť komunikačné zručnosti z oblasti emocionálnej inteligencie, rôznych typov komunikácie, naučiť sa riešiť konflikty a zvládnuť princípy asertívneho správania, riadiť seba samého v čase, zvládať stres a naučťiť sa s…
Seminár zameraný na Ias/Ifrs pre oblasť zostavenia konsolidovanej účtovnej závierky, je ukončený samostatným certifikátom.
Absolvent pochopí význam personálneho manažmentu, jeho podstatu a vývoj, moderné metódy práce s ľuďmi, zistí obsah a zameranie práce s ľuďmi, spôsoby rozvoja zamestnancov, získa poznatky o spôsoboch motivácie a odmeňovania ľudí, bude sa orientovať v …
Cieľom seminára je podrobne a na príkladoch oboznámiť účastníkov s problematikou opcií, ich podstatou, použitím, oceňovaním, účtovaním a zdaňovaním, vrátane vnorených opcií.
Absolvent pochopí význam marketingu v podniku, získa poznatky o marketingových cieľoch, plánoch, stratégii, zvládne marketingové politiky, dokáže si uvážiť výhody a nevýhody jednotlivých distribučných ciest, získa poznatky o marketingovej komunikáci…
Cieľom seminára je zvýšenie mäkých zručností, získať vedomosti a zručnosti v oblasti telefonického prejavu, rozšíriť si poznatky z oblasti stránky reči, práce z hlasom, na modelových situáciách sa pripraviť na telefonický rozhovor.
Určený pre pracovníkov poisťovne v oblasti vedenia účtovníctva a výkazníctva, ale aj pre pracovníkov controllingu a vnútornej kontroly a auditu.
Cieľom seminára je oboznámiť účastníkov s problematikou podnikových kombinácií v aktuálnej verzii roku 2011 predovšetkým z účtovného aspektu, s doplnením daňového a právneho aspektu problému.
Cieľom seminára je zvýšenie mäkých zručností, zvýšenie osobného imidžu a jeho významu pri pôsobení na ľudí, získať zásady profesionálneho správania v pracovnom kontakte, získať poznatky biznis protokolu a spolčenskej etiky, základy diplomatického pro…
Cieľom seminára je zvýšenie mäkých zručností, identifikovať príčiny ťažkých situácií a konfliktov, získať schopnosť predchádzať konfliktom a optimálne riešti vzniknuté situácie, osvojiť si filozofiu asertívnej komunikácie a uplatňovanie asertivitu v…
Cieľom cyklu seminárov je oboznámiť účastníkov s problematikou účtovania v jednotlivých stanovených okruhoch a s účtovnou závierkou podľa Ias/Ifrs, so zdôraznením aktuálnych problémov. Vzdelávacia aktivita je nastavená ako cyklus seminárov, je však m…
Cieľom seminára je zvýšenie mäkých zručností, efektívneho riadenia seba v čase, naučit sa odstraňovať príčiny nedostatku času, ako správne využívať svoj čas, príčinách stresu a o možnostiach ich zvládania a predchádzania.