Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Tryskanie / pieskovanie je jednou z najúčinnejších technológii predpríprav pred práškovou farbou pre dokonalú priľnavosť komaxitu k materiálu.
Používame iba certifikované ISO 9001 termoplastické práškové farby komaxit, ktoré sú určené na povrchovú úpravu kovov. Ponúkajú vynikajúcu ochranu kovu proti korózii, opotrebovaniu a chemickým látkam.
Okrem iného zabezpečujeme: vytváranie vlastných aplikácií, podrobný reporting, monitorovanie práve prebiehajúcich hovorov, nahrávanie a zálohovanie hovorov, nahrávanie hlások pre infolinky a Ivr, vloženie špecifickej hudby, resp. informácií pre klien…
Zaktualizujeme Vašu databázu o požadované údaje, čím získate aj informácie o aktuálnych preferenciách Vašich zákazníkov. Pri kontaktovaní klientov navyše zabezpečíme predaj Vašich produktov a služieb, skĺbený s prieskumom spokojnosti Vašich zákazníko…
Vašim obchodníkom zorganizujeme obchodné stretnutia v mene Vašej spoločnosti vo vopred definovaných regiónoch a časoch. Profesionálne kladenými otázkami priamo klientovi zistíme jeho pohľad na priebeh stretnutia. Pomocou odpovedí Vám spätne vypracuje…
Automatický hlasový strom umožňuje interaktívne spojenie so zákazníkom. Ideálne riešenie pre Infolinku je kombinácia Ivr a operátora, pričom je zabezpečené správne triedenie hovorov podľa tematiky, produktu a zvoleného jazyka.
Riadenie vzťahov so zákazníkmi je dlhodobá strategická činnosť každej spoločnosti. Dostupnosť presných záznamov o kontakte so zákazníkom Vám pomocou prepojenia Crm systému a call centra poskytne aktívnu orientáciu na potreby zákazníka.
Spokojnosť a lojalita aktuálnych zákazníkov patrí medzi jeden z najdôležitejších faktorov úspechu spoločnosti. Pomocou vhodne nasmerovaných aktivít Vám umožníme zastaviť odchod klientov ku konkurencii.
Na vašej webovej adrese zadá zákazník svoje telefónne číslo a my ho budeme kontaktovať. Zistíme jeho priania a požiadavky a zodpovieme otázky.
Sprocesujeme technickú podporu Vašich produktov a služieb od základných až po komplexné otázky.
Zistíme vnímanie Vašej spoločnosti aktuálnymi i potenciálnymi zákazníkmi a preferencie jednotlivých produktov a služieb. Zároveň Vám poskytneme spätnú väzbu na aktuálnu reklamnú kampaň.Zaujíma Vás spokojnosť zákazníkov? Zistíme ako Vás vnímajú Vaši …
Oslovíme Vašich súčasných zákazníkov s ponukou vyššieho modelu produktu (Up-Sell) alebo im predložíme ponuku na kúpu ďalších produktov Vašej spoločnosti (Cross-Sell). Predajný proces umožní aktívne oslovovanie a efektívne využitie potenciálu Vašich z…