Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Vysokú profesionalitu slovenských aj zahraničných lektorov. Vyučujeme na všetkých jazykových úrovniach, od úplných začiatočníkov až po veľmi pokročilých.
Cieľom tejto vzdelávacej aktivity je získanie zručností pre presvedčivú prezentáciu a účinné presadzovanie svojich myšlienok, produktov a cieľov firmy, inštitúcie.
Cieľom tejto vzdelávacej aktivity je získanie a zlepšenie manažérskych zručností pri vedení ľudí a tímu, osvojenie si cenných vedomostí z oblasti riadenia a motivovania ľudí a ich nasmerovanie k plneniu stanovených cieľov.
Zabezpečenie počas konania výstav, konferencií pre rôzne prezentácie, ovládajú kombinácie minimálne dvoch cudzích jazykov, doporučenie podľa konkrétnej požiadavky.
Školenie zamerané na stratégiu, psychológiu a techniky úspešného predaja, ktoré sú kľúčom k zvýšeniu obratu firiem a spokojnosti zákazníkov.
Školenie, ktoré je zamerané na získanie a rozvíjanie komunikačných zručností, efektívne vedenie pracovných rozhovorov i komunikácie s klientom, osvojenie si asertívneho a proklientskeho správania.
Školenie zamerané na nové techniky telefonovania pri dojednávaní si stretnutí s klientom. Cieľom školenia je systematické plánovanie telefonátov, zvýšenie počtu úspešných telefonátov, stretnutí, a tým aj viac predajov.
Tréning zameraný na úspešné zvládanie a odbúranie stresu pri práci, jednaní s ľuďmi a nedostatku času. Súčasťou tréningu sú aj cvičenia na správnu relaxáciu, ktoré dobijú pracovníkov novou energiou a vytvoria podmienky pre zvýšenie ich produktivity p…
Cieľom vzdelávania je pripraviť účastníkov na získanie zručností a vedomostí na písanie a realizovanie rôznych projektov, s dôrazom na vypracovanie a realizáciu projektov s využitím možnosti na získanie financií z fondov Európskej únie.
V preklade "Európsky vodičský preukaz na počítače", je program na overenie štandardných počítačových zručností. Pozostáva z Ecdl testov, ktoré keď uchádzač úspešne zvládne, získa "Certifikát Ecdl štart" alebo "Certifikát Ecdl…
Školenie zamerané na identifikovanie a rozvoj vlastných poznatkov a schopností, získanie komunikačných a sociálnych zručností, ktoré sú nevyhnutné pre jednanie s klientom i prácu v tíme.