Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Podstata marketingových stratégií. Strategické a marketingové analýzy. Analýza konkurencie. Tvorba marketingovej organizačnej štruktúry firmy. Porterová teória konkurencie.
Špeciálne komunikácie, pravidlá telefonického rozhovoru, uplatňovanie priameho marketingu k zákazníkovi - podstata marketingu a základné techniky predaja, analýzy marketingového prostredia - nákupné správanie zákazníkov - marketingové plánovanie a…
Etika komunikácie v manažmente - rokovanie (čo ovplyvňuje rokovanie), interdisciplinárny prístup, roviny vzťahu pri rokovaní, pravidlá etikety, spoločenský styk, imidž.
Incoterms 2000 a ich praktické využitie v medzinárodnom obchode.
Cieľom je vybaviť účastníkov znalosťami a operáciami pri obchodnom styku, predovšetkým so zahraničnými partnermi, zaujímavým spôsobom s množstvom konkrétnych štúdií.
Cieľom je vybaviť účastníkov znalosťami a operáciami pri obchodnom styku, predovšetkým so zahraničnými partnermi, zaujímavým spôsobom s množstvom konkrétnych prípadových štúdií.
Ako sa naučiť efektívnemu prejavu komunikácie, postoj medzi konkurenčnými pozíciami nákupcov.
Cieľom je vybaviť účastníkov znalosťami a operáciami pri obchodnom styku, predovšetkým so zahraničnými partnermi , zaujímavým spôsobom s množstvom konkrétnych štúdií.
Kurz pomáha svojim obsahom na praktických cvičeniach uvedomiť si poslanie manažéra - riadiť a organizovať proces plnenia úlohy.
Cieľom kurzu je osvojiť si jazyk ako nástroj dorozumenia, pestovať schopnosť samostatne rozvíjať získané vedomosti, uplatniť pri realizácií komunikatívneho cieľa (napr. tlmočenie, využitie v oblasti marketingu, obchodu). Pripraviť na vykonanie štátne…
Aktualizácia a trendy v písomnej a emailovej komunikácií – písanie emailov s informačnou hodnotou, zachovávanie normy oficiálnej korešpondencie.