Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Spokojnosť a lojalita aktuálnych zákazníkov patrí medzi jeden z najdôležitejších faktorov úspechu spoločnosti. Pomocou vhodne nasmerovaných aktivít Vám umožníme zastaviť odchod klientov ku konkurencii.
Zaktualizujeme Vašu databázu o požadované údaje, čím získate aj informácie o aktuálnych preferenciách Vašich zákazníkov. Pri kontaktovaní klientov navyše zabezpečíme predaj Vašich produktov a služieb, skĺbený s prieskumom spokojnosti Vašich zákazníko…
Uvítacie hovory sú excelentnou možnosťou začatia budovania si lojálnosti zákazníkov hneď od vzniku Vášho obchodného vzťahu. Zistíme ako bol zákazník spokojný s predajným procesom, pomôžeme mu so základnou konfiguráciou produktu.
Podporte svoju marketingovú kampaň a využite možnosti veľkokapacitného informovania Vašich zákazníkov cielenými Sms správami, E-mailami, listami alebo balíkmi.
Pre zvýšenie efektivity Vašej marketingovej kampane priamo oslovíme konkrétnych potenciálnych zákazníkov pomocou zasielania brožúr, letákov, sprievodných listov, darčekových predmetov a následne ich budeme kontaktovať aj telefonicky pre prípad zodpov…
Zabezpečíme informovanosť zákazníkov o Vašich produktoch a službách prostredníctvom Infolinky. Požiadavky môžeme spracovávať 24 hodín denne / 7 dní v týždni. Ponúkame: Bezplatné číslo (0800), zvýhodnené číslo (0850) či prémiové číslo (0900).
Zabezpečíme prevzatie objednávky, prípadne poradíme zákazníkom pri výbere správneho produktu.
Sprocesujeme technickú podporu Vašich produktov a služieb od základných až po komplexné otázky.
Na vašej webovej adrese zadá zákazník svoje telefónne číslo a my ho budeme kontaktovať. Zistíme jeho priania a požiadavky a zodpovieme otázky.
Riadenie vzťahov so zákazníkmi je dlhodobá strategická činnosť každej spoločnosti. Dostupnosť presných záznamov o kontakte so zákazníkom Vám pomocou prepojenia Crm systému a call centra poskytne aktívnu orientáciu na potreby zákazníka.