Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
                        
                    XL AKCIA pre celú SR na kvalitnú nemeckú penu - zateplenie strechy, podkrovia rodinného doma či plechovej haly od NÁS, je ideálna tepelná i zvuková izolácia za výhodnú akciovú ponuku... Moderné zateplenie polyuretánovou penou od profesionálov! Ponúka…
                        
                    Cieľom je vybaviť účastníkov znalosťami a operáciami pri obchodnom styku, predovšetkým so zahraničnými partnermi, zaujímavým spôsobom s množstvom konkrétnych štúdií.
                        
                    - identifikácia rizikových situácií - analýza rizík - postup riešenia rizík - odstráňovanie príčiny rizík.
                        
                    Incoterms 2000 a ich praktické využitie v medzinárodnom obchode.
                        
                    Etika komunikácie v manažmente - rokovanie (čo ovplyvňuje rokovanie), interdisciplinárny prístup, roviny vzťahu pri rokovaní, pravidlá etikety, spoločenský styk, imidž.
                        
                    - Pravidlá neustáleho zlepšovania - Analyzovanie príčin plytvania a strát vo výrobných procesoch - Umožnenie dosiahnutia lepších výsledkov pri použití rovnakých zdrojov – predbehnutie konkurencie - Umiestnenie Muda podľa riadenia v dome Gemba - P…
                        
                    Obsah aktivity je zameraný na vystupovanie manažéra, reprezentáciu v zmysle súčasti firemnej kultúry, hodnotenie pracovníkov, vedenie rozhovorov, diplomatický protokol, spoločenskú manažérska etiketa.
                        
                    Špeciálne komunikácie, pravidlá telefonického rozhovoru, uplatňovanie priameho marketingu k zákazníkovi - podstata marketingu a základné techniky predaja, analýzy marketingového prostredia - nákupné správanie zákazníkov - marketingové plánovanie a…
                        
                    Kaizen - zlepšovanie produkcie v zameraní na zákazníkov, zlepšovanie všetkých procesov v hodnotovom reťazci podnikových činností, pri súbežnom znižovaní nákladov.
                        
                    Podstata marketingových stratégií. Strategické a marketingové analýzy. Analýza konkurencie. Tvorba marketingovej organizačnej štruktúry firmy. Porterová teória konkurencie.
                        
                    Získať vedomosti z oblasti riadenia životného prostredia z dôrazom na podnikovú úroveň.