Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
V rozvíjajúcich sa podnikových štruktúrach sa stále vynára požiadavka, aby jestvujúce budovy a zariadenia dosahovali najnovšie technické parametre. Zo skúseností vieme, že už po 15 – 20 rokoch vykazujú jestvujúce budovy známky opotrebenia alebo nespĺ…
Poskytujeme monitoring legislatívy. Môžeme vás informovať už o pripravovanej legislatívnej iniciatíve. Ponúkame vám túto službu, aby ste vedeli, na čo sa budete musieť pripraviť, ale aj aké príležitosti zo zmien môžete očakávať. Stačí ak označíte, kt…
Spoločnosť INSTAMIK SK sa zaoberá prácami v stavebníctve v oblasti TZB – voda, plyn, ústredné kúrenie, podlahové vykurovanie, betonáž poterov, stavebné práce. Svoju činnosť postupne rozširuje napríklad o predaj inštalačného tovaru, servisné služby a …
Aká je súvislosť medzi firemným vzdelávaním a obchodom či marketingom? Väčšia, než sa na prvý pohľad môže zdať. Oblasť ľudských zdrojov a podávaných výkonov je v priamom vzťahu s oblasťou obchodnej podpory, externej komunikácie, zákazníckym servisom …
Je určený na výrobu tepla v špeciálnych spaľovacích zariadeniach. Oblasť použitia je vymedzená technickými a ekonomickými hľadiskami, ako je typ a stav spaľovacích zariadení, predovšetkým veľkokapacitných.
Obsah: Osobnosť lektora. Vzdelávanie – špecifiká a úskalia. Skupina – analýza, jej charakteristiky a vhodnosť podnetov pre ňu. Metódy vzdelávania dospelých. Analýza typov vzdelávaných – ako na ne vhodne zareagovať.
Obsah: Zvýšenie pôsobivosti prezentácie. Analýza publika a vybranie cieľa. Ako obmeniť prezentácie podľa typu publika. Ako zaujať. Ako zvládať typické problémové situácie.
Obsah: Osobnosť prezentátora (motivácia, silné a slabé stránky). Analýza publika a vybranie cieľa. Ako obmeniť prezentácie podľa typu publika. Prirodzená štruktúra prezentácií. Časovanie a segmentácia prezentácií.
Obsah: Podstata komunikácie (verbálna a neverbálna stránka). Aký som a ako komunikujem. Aké sú komunikačné štýly a ich prejavy. Ako reagovať na jednotlivé typy. Verbálne a neverbálne prejavy – ako ich cielene prispôsobiť účelu. Asertívna argumentáci…
Zoznámenie účastníkov s celou problematikou marketingu, vysvetlenie jednotlivých oblastí na praktických príkladoch a prípadových štúdiách.
Tréning je zameraný na využitie kreatívneho potenciálu človeka. Účastníci získajú na tréningu vedomosti o jednej z kľúčových kompetencií pre 21 storočie, kreativite, oboznámia sa s prekážkami, ktoré im bránia využívať vlastný potenciál a spôsoboch, a…