Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
                        
                    Charakteristika kľúčového zákazníka, analýza kľúčového zákazníka, analýza postavenia firmy u kľúčového zákazníka, starostlivosť o kľúčových zákazníkov, stanovenie cieľov a plánov rozvoja obchodu s kľúčovými zákazníkmi.
                        
                    Popis:1.Rozvoj obchodníckych zručností.2.Telemarketing.3.Starostlivosť o zákazníka.4.Vyjednávanie.5.Komunikácia s ťažkým zákazníkom.6.Efektívna prezentácia pre zákazníkov.
                        
                    Jazykové kurzy pre verejnosť a pre firmy v rámci celého Slovenska, delenie skupín až na 5 rôznych veľkostí.
                        
                    Cieľom tréningu je naučiť účastníkov aby stretnutie bolo profesionálne a ako zaujať a získať zákazníka. Reprezentanti spoločnosti, obchodní manažéri, obchodní zástupcovia.
                        
                    Kurzy používania c pre začiatočníkov, kurzy používania Pc pre pokročilých, kurzy používania Pc pre managerov.
                        
                    Doučovanie žiakov Zš. Podmienky sú plne prispôsobené požiadavkám klienta. Individuálne doučovanie je možné rea-lizovať i v súkromí u klienta. Skupinové v našich priestoroch. Príprava na prijímacie pohovory na medicínu (biológa, chémia).
                        
                    Úradné a neúradné jazykové preklady a tlmočenie, úradné a neúradné jazykové preklady.
                        
                    Peňažný denník - chronologický zápis očíslovaných účtovných prípadov, kniha pohľadávok a záväzkov - prehľad o úhradách dodávateľských a odberateľských faktúr, vystavovanie faktúr, evidencia majetku Dhim, Him, spracovanie Dph, spracovanie účtovnej záv…
                        
                    Účtovný denník - chronologický zápis všetkých účtovných prípadov, hlavná kniha - zápis účtovných prípadov na príslušné analytické účty, saldokonto odberateľov a dodávateľov - prehľad o úhradách dodávateľských a odberateľských faktúr atď.
                        
                    Spracovanie mesačných miezd pre pracovníkov v hlavnom a vedľajšom pracovnom pomere, spracovanie výkazov pre poisťovne, štvrťročné a ročné nahlasovanie zrazených preddavkov na daňový úrad, spracovanie hromadných príkazov na úhradu atď.
                        
                    Administratívne priestory a objekty, obchodné priestory a objekty, kultúrne priestory a objekty, výrobné a sklaové priestory a objekty, obytné domy a komplexy.
                        
                    Umývanie okien a presklených plôch, výškové umývanie okien a presklených plôch, extrakčné čistenie kobercov a čalúnenia (tepovanie), hľbkové čistenie kobercov a čalúnenia, hľbkové čistenie kobercov "suchou cestou", hľbkové čistenie a ošetro…
                        
                    Priebeh upratovacieho procesu a kvalita prác zodpovedá norme Iso 9001. Platné technologické postupy pre jednotlivé typy prác a obsluhu upratovacích strojov vychádzajú z optimálneho využívania parametrov strojov a čistiacich prostriedkov.