Nabídky ze štítku parametrov (218)

Ventil na reguláciu hladiny s hydrostatickým pilotom 750-80-X

Ventil na reguláciu hladiny s hydrostatickým pilotom 750-80-…

Je hydraulicky ovládaný membránový ventil, ktorý sa zatvára pri dosiahnutí nastavenej hodnoty hornej hladiny vody vo vodojeme a plne otvára v dôsledku poklesu hladiny približne o 1 meter, ako je to nasnímané 3 cestným výškovým pilotom namontovaným na…

Ponuka od dodávateľa:' ARAD Slovakia s.r.o., Košice

Ventil na reguláciu hladiny s vertikálnym plavákom 750-66-B

Ventil na reguláciu hladiny s vertikálnym plavákom 750-66-B

Je hydraulicky ovládaný membránový, dvojkomorový ventil. Ventil je hydraulicky poháňaný, aby sa plne otvoril pri nastavenej spodnej hodnote hladiny a zatvoril pri nastavenej hornej hodnote hladiny vody, nezávisle od diferenčného tlaku ventilu.

Ponuka od dodávateľa:' ARAD Slovakia s.r.o., Košice

Redukčný ventil na zníženie tlaku 720-PD & 820-PP

Redukčný ventil na zníženie tlaku 720-PD & 820-PP

Model 720 - PD – ventil na proporcionálne zníženie tlaku – je hydraulicky ovládaný membránový ventil, ktorý redukuje vyšší vstupný tlak na nižšši výstupný tlak pri fixnom pomere.

Ponuka od dodávateľa:' ARAD Slovakia s.r.o., Košice

Predstaviteľ manažmentu pre kvalitu

Predstaviteľ manažmentu pre kvalitu

Seminár pripraví účastníka na vykonávanie funkcie predstaviteľa manažmentu pre kvalitu. Účastník bude schopný vypracovať a riadiť internú dokumentáciu kvality. Bude vedieť získavať, analyzovať a vyhodnocovať informácie potrebné pre trvalé zlepšovanie…

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Riadenie času a zvládanie stresových situácií

Riadenie času a zvládanie stresových situácií

Účastníci budú schopní po absolvovaní tréningu identifikovať, čo ich okráda o čas, čo im čas šetrí, budú si vedieť naplánovať svoj čas a určiť priority. Budú vedieť stimulovať samého seba k lepšiemu využitiu vlastného času, naučia sa ako si vytvoriť …

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Typológia zákazníka

Typológia zákazníka

Rozdelenie zákazníkov do štyroch základných kategórií. Nástroje na odhalenie typu zákazníka. Správanie sa zákazníkov v daných kategóriách. Čo oceňujú jednotlivé typy zákazníkov. Taktika formy predaja na základe typu zákazníka. Praktické ukážky.

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Vedenie porád

Vedenie porád

Ako určiť správne tému a ciele porady. Typy porád, princípy, klasifikácia. Dynamika a štruktúra porady. Príprava na poradu. Úvod, jadro a záver porady. Vhodné usporiadanie priestoru porady.

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Komunikačné a manažérske zručnosti

Komunikačné a manažérske zručnosti

Obsah: Inventár komunikačných zručností. Prenos informácií. Otázky v komunikácii. Aktívne počúvanie a bariéra pri počúvaní. Fázy komunikácie v tíme. Interpersonálne zóny. Neverbálna komunikácia. Osobnostná typológia jedinca.

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske