Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Zaktualizujeme Vašu databázu o požadované údaje, čím získate aj informácie o aktuálnych preferenciách Vašich zákazníkov. Pri kontaktovaní klientov navyše zabezpečíme predaj Vašich produktov a služieb, skĺbený s prieskumom spokojnosti Vašich zákazníko…
Uvítacie hovory sú excelentnou možnosťou začatia budovania si lojálnosti zákazníkov hneď od vzniku Vášho obchodného vzťahu. Zistíme ako bol zákazník spokojný s predajným procesom, pomôžeme mu so základnou konfiguráciou produktu.
Automatický hlasový strom umožňuje interaktívne spojenie so zákazníkom. Ideálne riešenie pre Infolinku je kombinácia Ivr a operátora, pričom je zabezpečené správne triedenie hovorov podľa tematiky, produktu a zvoleného jazyka.
Riadenie vzťahov so zákazníkmi je dlhodobá strategická činnosť každej spoločnosti. Dostupnosť presných záznamov o kontakte so zákazníkom Vám pomocou prepojenia Crm systému a call centra poskytne aktívnu orientáciu na potreby zákazníka.
Na vašej webovej adrese zadá zákazník svoje telefónne číslo a my ho budeme kontaktovať. Zistíme jeho priania a požiadavky a zodpovieme otázky.
Sprocesujeme technickú podporu Vašich produktov a služieb od základných až po komplexné otázky.
Okrem iného zabezpečujeme: vytváranie vlastných aplikácií, podrobný reporting, monitorovanie práve prebiehajúcich hovorov, nahrávanie a zálohovanie hovorov, nahrávanie hlások pre infolinky a Ivr, vloženie špecifickej hudby, resp. informácií pre klien…
Tvorba portálov a on-line aplikácie majú nespočet výhod. Asi najviditeľnejšími sú jednoduchosť použitia, nízke hardvérové nároky, centralizovanosť riešenia a podpora takmer všetkých platforiem, zjednodušenie správy a hlavne redukcia nákladov.
Magento je cenovo pomerne výhodné riešenie schopné rozširovať sa o mnoho ďalších modulov. Jeho najväčšou výhodou je jeho robustnosť, množstvo vstavaných funkcií, prehľadnosť a hlavne to, že v základnej inštalácii je zadarmo. Taktiež každý deň vychádz…