Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Pre Vaše večne pracujúce počítačové myši ponúkame zaujímavú podložku s kalendárom,organizérom,alebo poznámkovým blokom. Vrch je vyrobený z kvalitnej folie vhodnej pre optické myši, spodok z protišmykovej gumy.Vnútro tvorí 15ks papierov. Vašu reklamu …
Je aj vaša reklama tam kde sú ľudia ? Prečo inzerovať na Facebooku a mať Facebook reklamu? Milióny užívateľov, ktorých môžeme na rozdiel od iných foriem reklamy výborne lokalizovať a segmentovať a tým sa stáva reklamná kampaň na facebooku najefektí…
Ponúkame komplexné služby v oblasti reklamy a dizajnu. Zákazku realizujeme od návrhu až po samotnú realizáciu. Zabezpečíme všetko až po Corporate dizajn. Ponúkame množstvo technológií. Od tlače, sieťotlače, cez gravírovanie, rezanie vodným lúčom, ter…
Neviete nájsť pekné, zaujímavé, cenovo dostupné nástenné reklamné hodiny s vlastnou potlačou a v primeranej kvalite? Prinášame Vám tohtoročné novinky, na ktoré môžete natlačiť svoje logo, či obrázok priamo na ciferník. Pritom si môžete vybrať z 9 dru…
Predmety, na ktoré vytlačíme vašu reklamu si môžete priamo u nás aj zakúpiť. V ponuke je široké množstvo tovaru ako napríklad hodiny, tričká, náradie, tašky, kalendáre, písacie a kancelárske potreby, dáždniky, čiapky, fajčiarske potreby a veľa iného.…
Ak potrebujete napríklad inštalovať veľkoplošnú reklamu a využiť tak pri tom aj náročné zváranie a montáž, firma vám rada ponúka svoje kvalifikované služby.
Výraz signmaking zahrňuje veľké množstvo reklamných produktov od samolepiek cez reklamné tabule po svetelnú reklamu. V rámci signmakingu poskytujeme i služby ako je vizualizácia a montáž. V oblasti aplikácie signmakingovej reklamy máme dlhoročné skús…
Stojan pre reklamné tašky. Má všetko ,čo sa od neho očakáva - nastaviteľnú výšku držiakov, obojstrannú kapsu pre vkladanú reklamu , perfektnú stabilitu a design.
Sú vhodné na balenie, prebalovanie tovaru do kartónových krabíc, blombovanie paliet. Takto si označíte tovar a získate reklamu zdarma.
Reklama je forma komunikácie s obchodným zámerom. Reklamu nepoužívame preto, aby sme spotrebiteľa presvedčili o nákupe niečoho, čo kúpiť nechce, pretože toto je drahý a málo účinný proces, ale preto aby sme informovali o tom, že máme k dispozícii pro…