Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Základnou myšlienkou služieb v oblasti správy IT/IS je proaktívne pôsobenie. Allit má nastavený vysoký štandard týchto služieb a vďaka nemu sa snažíme nielen promptne reagovať na vzniknuté problémy, ale najmä predchádzať ich vzniku.
Naše riešenie telefónnej ústredne podporuje všetky druhy pripojenia (analog, ISDN, GSM, VoIP) ako aj rôzne druhy telefónov: stolové (drôtové aj bezdrôtové), softvérové aj mobilné telefóny.
Pravidelné automatické zálohovanie serverov, zálohovanie dát na pracovných staniciach (počítačoch), viac verzií zálohy podľa času (zálohy z rôznych dní), notifikácie, full backup, incremental backup, Disaster Recovery Plan.
Vzdialené pripojenie k počítačom, sledovanie používania pracovnej plochy, nahrávanie používania pracovnej plochy.
Logotypy, vizitky, hlavičkový papier, firemné tlačoviny, tvorba kompletného dizajn manuálu.
Dodávka radiátorov. Podlahové vykurovanie. Stenové vykurovanie. Solárne vykurovanie. Montáž elektrického kúrenia. Klasické vykurovanie (rozvody železo, meď, prexfit).
Tím konzultantov počítačovej siete firmy sa zameriava na sieťový dizajn, originálne štruktúry , sieťový audit a sieťové aktualizácie, problémy s internetovým pripojením a nastavením, dizajn sieťových dátových centier, sieťovými prepojeniami a najlepš…
Služby Helpdesk outsourcingu a IT outsourcingu sú k dispozícii na území Slovenskej republiky. Rozmýšľate nad kompletným outsourcingom Vášho helpdesku. Chcete dopomocť riešeniu problémov vašeho helpdesku a spoľahnúť sa na odborníkov.