Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Spokojnosť a lojalita aktuálnych zákazníkov patrí medzi jeden z najdôležitejších faktorov úspechu spoločnosti. Pomocou vhodne nasmerovaných aktivít Vám umožníme zastaviť odchod klientov ku konkurencii.
Zaktualizujeme Vašu databázu o požadované údaje, čím získate aj informácie o aktuálnych preferenciách Vašich zákazníkov. Pri kontaktovaní klientov navyše zabezpečíme predaj Vašich produktov a služieb, skĺbený s prieskumom spokojnosti Vašich zákazníko…
Uvítacie hovory sú excelentnou možnosťou začatia budovania si lojálnosti zákazníkov hneď od vzniku Vášho obchodného vzťahu. Zistíme ako bol zákazník spokojný s predajným procesom, pomôžeme mu so základnou konfiguráciou produktu.
Podporte svoju marketingovú kampaň a využite možnosti veľkokapacitného informovania Vašich zákazníkov cielenými Sms správami, E-mailami, listami alebo balíkmi.
Pre zvýšenie efektivity Vašej marketingovej kampane priamo oslovíme konkrétnych potenciálnych zákazníkov pomocou zasielania brožúr, letákov, sprievodných listov, darčekových predmetov a následne ich budeme kontaktovať aj telefonicky pre prípad zodpov…
Zabezpečíme informovanosť zákazníkov o Vašich produktoch a službách prostredníctvom Infolinky. Požiadavky môžeme spracovávať 24 hodín denne / 7 dní v týždni. Ponúkame: Bezplatné číslo (0800), zvýhodnené číslo (0850) či prémiové číslo (0900).
Cieľom seminára je zvýšenie mäkých zručností, rozvíjať profesionalitu obchodného zástupcu a lepšie poznať štruktúru efektívneho obchodného rokovania, získať zručnosti efektívneho zvládania námietok klientov, osvojiť si zručnosti vyjednávania a obch…
Cieľom seminára je zvýšenie mäkých zručností, zdokonalenie efektívnej komunikácie, osvojenie profesionálnej komunikácie s klientami/obchodnými partnermi zlepšenie sa v aktívnom načúvaní, získanie schopnosi zdolávať chyby a bariéry v komunikácii a v…
Cieľom seminára je zvýšenie mäkých zručností, získať základné obchodné zručnosti nutné pre predaj a zvládnutie obchodného prostredia, osvojiť si podstatu budovania obchodných vztahov a potreby zvyšovania spokojnosti klientov.
Cieľom seminára je oboznámiť účastníkov so súčasnými zmenami v oblasti Ias/Ifrs zameranými na finančné nástroje prijatými v roku 2009, 2010 a pripravovanými zmenami pre nasledujúce roky, ktoré radikálne menia koncepciu oceňovania a vykazovania finanč…
Cieľom seminára je pochopenie významu personálneho manažmentu, jeho podstatu a vývoj, moderné metódy práce s ľuďmi, zistí obsah a zameranie práce s ľuďmi, spôsoby rozvoja zamestnancov, získa poznatky o spôsoboch motivácie a odmeňovania ľudí, bude sa …