Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Vykonávame pozáručný servis počítačov, notebookov a serverov. Neváhajte nás kontaktovať
Poskytujeme konzultácie a poradenstvo pri nasadzovaní nových technológií a riešení.
Kurz pre inštruktorov lešenárskej techniky je zameraný na osvojenie si problematiky pomocných stavebných konštrukcií, právnych a ostatnýchpredpisov na zaistenie Bozp pri práci.
Na základe vašej špecifikácie vám obratom zašleme cenovú ponuku.
Dodávame vlastné skompletované počítačové zostavy, notebooky a servery. Taktiež dodávame počítačové zostavy, notebooky a servery od popredných svetových výrobcov (Hewlett-Packard, Ibm,...).
Kurz je určený pre pracovníkov, ktorí majú záujem vykonávať funkciu koordinátorov bezpečnosti v zmysle §6 Nariadenia vlády č. 396/2006 Z. z. ominimálnych bezpečnostných azdravotných požiadavkách na stavenisko.
Obsahuje:1.Vedenie prijímacích rozhovorov.2.Vedenie hodnotiacich rozhovorov.3.Právne predpisy v práci personálneho manažéra.4.Rýchlokurz pre personálneho manažéra.
Vyvíjame programové vybavenie na mieru pre zákazníka. Môže ísť napr. o dynamickú webovú stránku, e-shop, informačný systém a pod. Programové vybavenie je zväčša realizované ako web aplikácia v prostredí Php, Java/JavaScript.
Zabezpečíme kompletnú správu Vašej existujúcej It infraštruktúry. Ak začínate s podnikaním, pomôžeme Vám navrhnúť a zrealizovať infraštruktúru podľa Vašich požiadaviek.
Program kurzov je zameraný na oboznamovanie bezpečnostných technikov, Abt a požiarnych technikovs právnymi predpismi v oblasti Bozp pri práci na elektrických zariadeniach a získanie odbornej spôsobilosti na výkon požadovanej práce.
Hotelový nábytok, obchodné zariadenia, bary a reštaurácie, zdravotnícky nábytok, školský nábytok.
Program kurzov je zameraný na oboznamovanie elektrotechnikov s právnymi predpismi v oblasti Bozp pri práci na elektrických zariadeniach a získanie odbornej spôsobilosti na výkon požadovanej práce, s vydaním osvedčenia o odbornej spôsobilosti a zápisu…
Zahŕňa:1.Profesionálna komunikácia v práci asistentky.2.Zvládanie záťažových situácií v práci asistentky.3.Zvyšovanie efektívnosti práce asistentky / sekretárky.4.Spoločenský protokol.5.Hospodárska korešpondencia.