Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
 
                        
                    Cieľom je oboznámiť sa s vybranými aktuálnymi problémami riadenia spoločnosti, súbor seminárov, každý zo seminárov je možné absolvovať samostatne.
 
                        
                    Hospodárenie a vedenie evidencie pokladničnej hotovosti, skladového hospodárstva, starostlivosti a nakladania s finančným majetkom, pohľadávkami atď.
 
                        
                    Ponúkame pravidelný vývoz odpadu podľa požiadaviek firiem.
 
                        
                    Na úseku Obchodného registra Vám zabezpečíme. Spracovanie spoločenskej zmluvy. Spracovanie tlačív na získanie živnostenského listu a koncesnej listiny. Spracovanie návrhu na zápis do obchodného registra. Spracovanie zmien a doplnkov spoločenskej zmlu…
 
                        
                    Ponúkame pristavenie potrebného počtu veľkoobjemových kontajnerov (VOK) do areálu firmy.
 
                        
                    Spisovanie obchodných zmlúv, náhrada škody v obchodných a občianskych veciach.
 
                        
                    Cieľom je zlepšiť a zrýchliť systém on-line sledovania zásielok zákazníkmi, ktorý im umožňuje konzultovať, či a kedy bola zásielka doručená a prípadné ďalšie informácie o doručovaní a zásielke. Zákazník má k dispozícii dokonca i náhľad naskenovaného …
 
                        
                    Poradíme vám akú formu podnikania zvoliť s ohľadom na váš predmet činnosti, právnu formu a vaše daňové povinnosti. Následne sa postaráme o kompletnú administratívu spojenú s registráciou na Obchodnom registri a daňovom úrade, vybavíme pre vás potrebn…
 
                        
                    Usporiadaný a prehľadávateľný digitálny archív kompletnej technickej dokumentácie. Editovateľné dokumenty vhodné pre ďalšie použitie bez nutnosti prepisovania textov.
 
                        
                    Cieľom tréningu je naučiť pracovníkov spoločnosti efektívne a správne komunikovať po telefóne so zákazníkom, splniť stanovený cieľ a naučiť pracovníkov odhadnúť zákazníka, reprezentovať seba i firmu na určitej úrovni.