Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Ponúkame kúpu, predaj a prenájom nehnuteľností, vyhľadanie nehnuteľností podľa požiadaviek klienta, vyhľadanie domácich i zahraničných investorov, stavebnú a developerskú činnosť, inžiniering a právne služby, oc…
Kotol na tuhé palivá s automatickým rozkurovanim. Kotol dokáže zapaľovať podľa Izbového termostatu, Akumulačnej nádoby, alebo TUV zásobníka. Zásobník paliva je voliteľný v pravo, v ľavo aj v zadu a taktiež komína copúch môže byť ľubovoľne otočený z p…
Redakčné systémy slúžia na aktualizáciu webstránky vo vlastnej réžii. Pre klientov, ktorý majú záujem spravovať svoje web stránky samostatne ponúkame komplexné riešenia pre správu web sídla.
Základy textilnej výroby v Nitrianskom Pravne sa datujú už z čias nemeckej výroby a organizovania cechov. Prechod k továrenskej výrobe priamo na území závodu sa počíta na 30-te roky predmníchovskej republiky, kedy skupina súkromníkov vyrábala známe &…
Datalan Bi solutions tvorí sada komponentov na jednotnú správu, poskytovanie a zdieľanie komplexných firemných informácií. Informácie rôzneho charakteru sú centralizované do jedného systému, odkiaľ sú prezentované jednotlivým užívateľom v zrozumiteľ…
Produkty Microsoft - vykonávame inštaláciu a následnú správu serverových produktov Ms Windows 2003/2008/Enterprise , Exchange server, Sql server, Isa Server, Sms Server, Sharepoint Portal Server a ďalšie.
Vo svojej podstate ju možno definovať ako softvérovú technológiu, ktorá okrem iného umožňuje efektívnejšie využívanie hardvérového vybavenia, prechod na jednotnú platformu, jednoduchú správu a riadenie systémov bez ohľadu na veľkosť spoločnosti.
Datalan Bpm suite tvorí skupina strategických riešení zameraných na správu informácií, riadenie procesov, integráciu a spoluprácu pracovných skupín, ako aj na jednotnú komunikáciu smerom k zákazníkom a biznis partnerom.
Informačný systém TaxII robí komplexnú správu a evidenciu zákazníkov, vozidiel a jázd taxislužby. Tento informačný systém používa celý rad taxislužib pričom obslúži približne 1 000 000 zákazníkov ročne.
ITIL je verejne dostupný štandard popisujúci najlepšie praktiky pre správu služieb IT. V súčasnej verzii (ITIL v3) zahrňuje päť kľúčových kníh, ktoré pokrývajú všetky fázy životného cyklu IT služieb.