Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
                        
                    Účtovnícke a audítorské činnosti, daňové poradenstvo Inkasné činnosti, overovanie solventnosti zákazníka
                        
                    Vedenie účtovníctva a IT služby pod jednou strechou? U nás áno. Či už vyhľadávate účtovnícke služby, alebo vytvorenie web stránky pre vašu spoločnosť sme tu pre Vás!
                        
                    Hľadáte kvalitné a spoľahlivé účtovnícke služby? Sme tu pre vás a radi sa o vaše účtovníctvo postaráme. Pre ponuku a viac informácii nás neváhajte kontaktovať.
                        
                    Účtovníctvo spracovávame v súlade so zákonom o účtovníctve. Pri spracovaní účtovníctva sa snažíme o individuálny prístup a o zohľadnenie informačných potrieb klienta.
                        
                    Audítorské služby poskytujeme v súlade s Medzinárodnými audítorskými štandardami (ISA). Rešpektujeme legislatívne podmienky, najmä zákon o audítoroch a ostatné zákony relevantné pre zostavenie účtovnej závierky.
                        
                    Priebeh upratovacieho procesu a kvalita prác zodpovedá norme Iso 9001. Platné technologické postupy pre jednotlivé typy prác a obsluhu upratovacích strojov vychádzajú z optimálneho využívania parametrov strojov a čistiacich prostriedkov.
                        
                    Umývanie okien a presklených plôch, výškové umývanie okien a presklených plôch, extrakčné čistenie kobercov a čalúnenia (tepovanie), hľbkové čistenie kobercov a čalúnenia, hľbkové čistenie kobercov "suchou cestou", hľbkové čistenie a ošetro…
                        
                    Audítorské overenie účtovných závierok vykonáva naša spoločnosť v súlade so Slovenskými audítorskými štandardami ktoré korešpondujú s Medzinárodnými audítorskými štandardami.
                        
                    Informácie a konzultácie poskytujú pracovníci zložky ekonomického a daňového poradenstva osobne alebo telefonicky operatívne (s malými obmedzeniami v podstate 24 hodín denne).
                        
                    Prvotné účtovné doklady právnických a fyzických osôb sú spracovávané pravidelne mesačne. Archivácia dokladov je zabezpečená v priestoroch našej s.r.o. na mesiac, štvrťrok alebo rok podľa požiadavky a potreby klienta.
                        
                    Spracovanie mzdovej agendy dodávateľským spôsobom pozostáva zo spracovania bežnej (základnej) mzdy, príp. jej ďalších náležitostí podľa dispozícií firmy.