Ponuky zo štítku väčšine v lokalite Trenčín (41)

Frézovanie komínov

Frézovanie komínov

Komínová fréza je špeciálne zariadenie, ktoré slúži k zväčšovaniu priemeru komínových prieduchov pri rekonštrukciách a opravách. Do takto upraveného prieduchu potom možno spustiť vložku potrebnej dimenzie. Zariadenie sa spúšťa zhora do komína a je mo…

Ponuka od dodávateľa:' INTEGRA, s.r.o., Považská Bystrica

Peter Šebesta TELEMONT

Peter Šebesta TELEMONT

Naša firma sa zaoberá predajom a servisom registračných pokladníc už od roku 1995. Vo svojom sortimente má firma Telemont širokú paletu registračných pokladní od firmy Elcom. Doplnkové výrobky, ktoré sa u nás nevyrábajú, odoberáme vo väčšine prípadov…

Ponuka od dodávateľa:' Peter Šebesta TELEMONT, Handlová

Cena: cena neuvedena

Podnikové vzdelávanie Motivácia ľudí

Podnikové vzdelávanie Motivácia ľudí

Motivácia zamestnancov je dnes vo väčšine spoločností rozšírenou témou. Zamestnancov s vynikajúcimi pracovnými výsledkami nie je nikdy dosť, musíme ich však správne motivovať.

Ponuka od dodávateľa:' Tauricon, s.r.o., Púchov

Time management

Time management

Plánovanie času, odhadovanie časových nárokov. Kontrola časového plánu. Nakladanie s nerealistickými termínmi. Ako zamedziť preťaženiu informáciami. Zorganizovanie práce s ostatnými. Usporiadanie pracovného priestoru.

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Etiketa stolovania

Etiketa stolovania

Usádzanie sa k stolu, odchod od stola a manipulácia so stoličkou. Americké a kontinentálne stolovanie. Prestieranie. Správne použitie obrúska. Chody stolovania. Jedenie: chlieb, predjedlo, polievka, rybací chod, sorbet, hlavný chod, šalát, dezert, ká…

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Spoločenské správanie v praxi

Spoločenské správanie v praxi

Cieľom je osvojenie si pravidiel etikety a ich využívanie v praktickom živote. Účastníci získajú informácie z histórie spoločenského správania a naučia sa kultivovanejšie správať v rôznych situáciách. Ovládanie a používanie základných spoločenských p…

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Typológia zákazníka

Typológia zákazníka

Rozdelenie zákazníkov do štyroch základných kategórií. Nástroje na odhalenie typu zákazníka. Správanie sa zákazníkov v daných kategóriách. Čo oceňujú jednotlivé typy zákazníkov. Taktika formy predaja na základe typu zákazníka. Praktické ukážky.

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Spoločenské správanie v praxi & etiketa v časopriestore

Spoločenské správanie v praxi & etiketa v časopriestore

Napomôcť účastníkom kurzu rozvíjať a zlepšiť praktické komunikačné zručnosti a teoretické vedomosti v oblasti interpersonálnej komunikácie v kontexte kľúčových kompetencií.

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Situačné vedenie ľudí

Situačné vedenie ľudí

Zlepšenie kľúčových zručností v oblasti situačného vedenia ľudí a riešenia konfliktov. Tréning je zameraný na rôzne štýly riadenia a absolvent sa naučí rozpoznávať podstatu a význam jednotlivých riadiacich štýlov. Naučí sa porozumieť pracovným potreb…

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Asertivita, asertívne techniky a asertívne prístupy

Asertivita, asertívne techniky a asertívne prístupy

Účastníci budú po absolvovaní seminára schopní lepšie formulovať a presadiť svoje oprávnené požiadavky a priania, budú schopní vyjadriť svoje stanovisko a nebáť sa oponovať, budú vedieť vyjadriť kritiku i pochvalu, budú vedieť uplatňovať asertívne te…

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Riadenie času a zvládanie stresových situácií

Riadenie času a zvládanie stresových situácií

Účastníci budú schopní po absolvovaní tréningu identifikovať, čo ich okráda o čas, čo im čas šetrí, budú si vedieť naplánovať svoj čas a určiť priority. Budú vedieť stimulovať samého seba k lepšiemu využitiu vlastného času, naučia sa ako si vytvoriť …

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Efektívna komunikácia

Efektívna komunikácia

Účastníci sa kreatívnym spôsobom naučia počúvať a efektívnejšie komunikovať. Na základe rôznych uhlov pohľadu budú schopní pochopiť partnera a zvoliť primeraný spôsob pre komunikáciu a aktívne riešiť konflikty.

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Rozvoj osobnosti

Rozvoj osobnosti

Zážitkovou formou naučiť účastníkov efektívne využívať svoje danosti, vedomosti a skúsenosti. Podporiť celkový rozvoj osobnosti jednotlivca a prispievať tak k jeho duševnej rovnováhe. Absolventi budú schopní ľahšie odolávať stresom a identifikovať sv…

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Kreatívne riešenie problémov v internom prostredí komunikácie

Kreatívne riešenie problémov v internom prostredí komunikáci…

Tréning je zameraný na využitie kreatívneho potenciálu človeka. Účastníci získajú na tréningu vedomosti o jednej z kľúčových kompetencií pre 21 storočie, kreativite, oboznámia sa s prekážkami, ktoré im bránia využívať vlastný potenciál a spôsoboch, a…

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Komunikačné a prezentačné zručnosti

Komunikačné a prezentačné zručnosti

Obsah: Podstata komunikácie (verbálna a neverbálna stránka). Aký som a ako komunikujem. Aké sú komunikačné štýly a ich prejavy. Ako reagovať na jednotlivé typy. Verbálne a neverbálne prejavy – ako ich cielene prispôsobiť účelu. Asertívna argumentáci…

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske