Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Cieľom je vybaviť účastníkov znalosťami a operáciami, pri obchodnom styku, predovšetkým so zahraničnými partnermi, zaujímavým spôsobom s množstvom konkrétnych prípadových štúdií.
- Tímová práca a tímová kultúra - Analýza riadiacej osobnosti manažéra - Prvky úspešnej komunikácie - Interná komunikácia a medziľudské vzťahy - Nástroje internej komunikácie - Manažérske zručnosti a kľúčové kompetencie - Motivácia zamestnancov…
Tímová práca, komunikácia v teambuildingu, profesionálna etika, efektívna komunikácia, komunikačné kanály, riešenie krízových situácií a konfliktov, prekonávať spoločenské problémy a dosahovať spoločenské firemné ciele.
Kurz ako priviesť ľudí k výkonom, správny návod na prosperitu, správanie zamestnancov, správanie vedúceho pracovníka, výchova stredných a vyšších kádrov, typ motivácie, profesionálna etika a etiketa manažérov.
Identifikácia úrovne plánovania času, generácie časového manažmentu, prostriedky pre plánovanie času, analýza využívania času, matica časového manažmentu - dôležitosť, priorita, ABC metóda, limity, výkonnosť, určovanie.
Úvod do problematiky - Event marketing v súčasnom komunikačnom mixe - Event marketing na súčasnom trhu - Druhy, špecifikácie jednotlivých eventov - Spoločenské eventy - Zábavné eventy
Kultivácia komunikácie - Prv než začneme rokovať - Hriechy obchodníka - Pasce - Tajomstvo šarmu a jeho uplatnenie - Diagnostikovanie a systémy hodnotenia - Corporate governance
Obsahom je oboznámenie sa so stavebníctvom v sústave národného hospodárstva a manažmentom stavebného podniku.
Podstata marketingových stratégií. Strategické a marketingové analýzy. Analýza konkurencie. Tvorba marketingovej organizačnej štruktúry firmy. Porterová teória konkurencie.
Špeciálne komunikácie, pravidlá telefonického rozhovoru, uplatňovanie priameho marketingu k zákazníkovi - podstata marketingu a základné techniky predaja, analýzy marketingového prostredia - nákupné správanie zákazníkov - marketingové plánovanie a…
Etika komunikácie v manažmente - rokovanie (čo ovplyvňuje rokovanie), interdisciplinárny prístup, roviny vzťahu pri rokovaní, pravidlá etikety, spoločenský styk, imidž.
Incoterms 2000 a ich praktické využitie v medzinárodnom obchode.
Cieľom je vybaviť účastníkov znalosťami a operáciami pri obchodnom styku, predovšetkým so zahraničnými partnermi, zaujímavým spôsobom s množstvom konkrétnych štúdií.