Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Vzdelávanie v oblasti oblasť inžinierstva, manažérstva a interných auditov integrovaných manažérskych systémov.
Vývoj, integrácia informačných / telekomunikačných počítačových systémov, inžinierstvo, modelovanie a architektúra softvérových systémov, podpora v životnom cykle počítačových systémov, vývoj hardwarových súčastí a skúmanie, vzdelávanie sa a hľadani…
Zorganizovať seminár či špeciálne podujatie pre Vašich zákazníkov alebo zamestnancov môže spotrebovať príliš veľa pracovných hodín Vášho času, pokiaľ to nie je Vaším hlavným povolaním. Pomôžeme Vám ušetriť čas a zbavíme Vás stresu, ktorý Vám organizá…
ri využívaní služby typu outsourcing získava zákazník na úspore prevádzkových nákladov, ktoré by musel vynaložiť na mzdu zamestnanca, jeho vzdelávanie, patričné hardverové a softverové vybavenie.
Vzdelávacia aktivita zameraná na rozvoj prezentačných zručností a schopností prezentovať seba, spoločnosť, produkty či služby. Vzdelávanie zážitkovou formou prostredníctvom videotréningu. Účastníci po absolvovaní tréningu sú schopní identifikovať opt…
Cieľom je podpora zručností rozvíjania efektívnych, dlhodobých partnerských vzťahov v oblasti nákupu a predaja prostredníctvom osvojenia si moderných skúseností zhrnutých pod pojmom „Key Customer Relationship Management (Kcrm)".
Mikroprocesorom riadený záložný zdroj - hardvérový modul napájanie od 12V = do 48V = , výstupné napätie 5V 2A.
Nástroj, ktorý podporuje stavbu sieťových / distribuovaných / komunikačných / informačných softvérových systémov.
Cieľom je pomôcť pracovníkom v oblasti služieb a obchodu skvalitniť svoj prístup a zefektívniť komunikáciu s klientmi a takto zabezpečiť pre svoju firmu konkurenčnú výhodu v boji o klienta a prosperitu.
Cieľom je podpora úspešného a efektívneho predaja prostredníctvom získania "vzhľadu" a zdokonalenia sociálno-komunikačných zručností pracovníkov v oblasti obchodu.
Cieľom je prispieť informáciami a konkrétnymi zručnosťami k budovaniu efektívneho a kompetentného H.R. tímu a k prospechu firmy a ľudí v nej.
Cieľom je napomôcť k hľadaniu motivácie, vnútorných zdrojov a času, ktoré sú potrbné pri zvyšovaní pracovnej v výkonnosti.
Cieľom je zvýšiť efektívnosť komunikácie v náročných situáciách pracovného a súkromného života. Zvnútornením asertívnych spôsobov uľahčiť tvorby prijateľných kompromisov, znížiť stres a zvýšiť účinnosť svojho správania.