Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Chcete získať a udržať si zákazníka? Chcete mať zákazníka, ktorý zvýši váš obrat a bude aj šíriť dobré meno vašej spoločnosti? Chcete mať lojálneho zákazníka? Budujte vzťahy so zákazníkmi.
Tímová práca, komunikácia v teambuildingu, profesionálna etika, riešenie krízových situácií a konfliktov, prekonávanie spoločenských problémov a dosahovanie spoločenských firemných cieľov, naučiť sa charakterizovať tím, techniky tímovej práce.
Zvýšenie úspešnosti v obchodných príležitostiach a zvýšenie zisku. Získanie nových zákazníkov (prostredníctvom riadených marketingových kampaní). Zvýšenie spokojnosti zákazníkov a ich udržanie.
Cieľom seminára je oboznámiť účastníkov s prístupmi k hodnoteniu vývoja ekonomických a finančných ukazovateľov firmy ako východiska pre reálne posúdenie jej ekonomickej pozície, finančnej a kapitálovej stability a vnútorného potenciálu ekonomicky udr…
Cieľ - Komplexný rozvoj osobnosti manažéra, zlepšenie jeho komunikačných a riadiacich zručností a obchodných vzťahov, riešenie časového stresu, delegovanie a vytvorenie samoučiacej sa organizácie.
Proces kolektívneho vyjednávania, uzatváranie a rozširovanie kolektívnych zmlúv. Pripravili sme pre Vás školenie na tému kolektívneho vyjednávania, kolektívnych sporov, kolektívnych zmlúv, ich obsahu, schválených zmien v Zákonníku práce, ktoré ho ov…
Individuálna identifikácia osôb, analýza biologických vzoriek, analýza porovnávacích vzoriek, identifikácia DNA profilov, určovanie príbuzenských vzťahov.
Naším poslaním je zabezpečiť komplexné logistické riešenia Vašich potrieb v oblasti prepravy tovaru v rámci Vašich odberateľsko-dodávateľských vzťahov. Využívame dlhoročné skúsenosti a profesionalitu našich pracovníkov, domácich i zahraničných partne…
Prieskum vlastníckych vzťahov, návrh dopravného riešenia, prerokovanie návrhu so správcom komunikácií, projektová dokumentácia pre investičný zámer atď.
Čo je mobbing?, je to mobbing? Dôvody vzniku mobbingu - identifikácia mobbingu. Kto mobbuje? Manažér a mobbing. Podnik, spoločnosť kde sa mobbuje. Iné metódy obrany proti mobbingu. Kultivácia medziľudských vzťahov.
Riadenie vzťahov so zákazníkmi je dlhodobá strategická činnosť každej spoločnosti. Dostupnosť presných záznamov o kontakte so zákazníkom Vám pomocou prepojenia Crm systému a call centra poskytne aktívnu orientáciu na potreby zákazníka.
Prostredníctvom interpretácie príslušných daňových a iných súvisiacich právnych predpisov a zmluvy o zamedzení dvojitého zdanenia s Českou republikou a na príkladoch ich uplatňovania v praxi získajte prehľad a základné znalosti v oblasti zdaňovania p…