Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Vďaka prieskumom trhu, kvalitatívnym prieskumom a metódami ako focus group interview a hĺbkové individuálne interview je možné presne definovať potreby svojich klientov a náležite im prispôsobiť svoju obchodnú stratégiu.
Monitoring toku peňazí v spoločnosti (cash flow) a analýza finančných ukazovateľov a obratov.
Ak sa testovaniu webového sídla venuje zainteresovaná osoba , môžu testami odhaliť mnohé chyby či nedostatky, ktoré by inak ostali neodkryté. Ďalej sú testy nápomocné pri sledovaní odozvy SEO analýzy, či platenej reklamy.
Obchodná značka navonok reprezentuje spoločnosť a produkt. Je preto nevyhnutné venovať jej náležitú pozornosť, či už v momente jej návrhu, alebo neskôr počas jej implementácie a ďalšom rozširovaní.
Analýza a optimalizácioa stránky v súlade so štandardami Seo a rovnako aj návrh a správa Google AdWords a Etarget kampaní.
Zabezpečuje zobrazovanie aktuálneho stavu na sklade do ďalších systémov a tým aj zamedzenie možnosti objednať tovar, ktorý v súčasnosti nie je na sklade.
Pre každú firmu je dôležité byť tam, kde sú jej zákazníci. Polovica Slovenska je aktívne prítomná na internete. Má teda zmysel, aby ste sa aj vy prezentovali na webe kvalitne, správne a prinášali vašim existujúcim, ale aj potenciálnym zákazníkom tie …
Google poskytuje viacero služieb. Najpoužívanejšia je samozrejme vyhľadávač, ktorý sa na Slovensku používa v drvivej väčšine hľadaní. Pre firmy sú však zaujímavé aj iné služby.
Krízová situácia dokáže zásadným spôsobom ovplyvniť reputáciu a dobré meno organizácie. V prípade nečakaných situácií je preto nevyhnutné byť adekvátne pripravený a zvládnuť krízovú komunikáciu. Jej základom je najmä konzistentný a koordinovaný plán.
Doplnok k aplikáciám Microsoft PowerPoint a Excel pre efektívnu tvorbu obchodných prezentácií. Je k dispozícii široká paleta rôznych typov grafov, ktoré je navyše možné vytvárať jednoducho a rýchlo na základe číselných údajov uložených v Excel-ovskýc…
Dostatočná znalosť mediálneho trhu a jeho fungovania je predpokladom na vytvorenie účinnej mediálnej kampane. Schopnosť využívať najefektívnejšie komunikačné kanály, zvoliť vhodný mediálny priestor a komunikovať s predstaviteľmi médií.