Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Geologický prieskum ložísk nerastných surovín. Výpočet zásob podľa podmienok využiteľnosti. Odhad prognóznych zdrojov. Variantné výpočty zásob a oceňovanie ložísk nerastných surovín podľa medzinárodných metodík.
Ohrievač bol skonštruovaný opačným spôsobom ako sú tradičné ohrievače vody na teplú úžitkovú vodu. V ohrievači je zhromažďovaná voda ktorá je ohrievaná z dvoch zdrojov tepla a ohrev teplej vody je riešený prietokom ako pri prietokovom ohrievači z roz…
Čoraz častejšie sa do popredia záujmu spoločnosti u nás aj v zahraničí dostáva problematika čistoty a nezávadnosti vodných zdrojov ako aj pitnej a úžitkovej vody.
Spotreba energie na osvetlenie ( počet x príkon svetelných zdrojov/ objímka): 1x100W/R7. Veľkosť- priemer ventilátora v cm : 122. Otáčky motora H/M/L : 210/160/100. Príkon motora H/M/L : 54/37/26 W. Hmotnosť v kg : 5,9/6,8. Povrchová úprava : Biela…
Spotreba energie na osvetlenie ( počet x príkon svetelných zdrojov/ objímka): 3x50W/ GU10. Veľkosť- priemer ventilátora v cm : 122. Otáčky motora H/M/L : 240/165/115. Príkon motora H/M/L : 52/35/25 W. Hmotnosť v kg : 6.0/6.8. Povrchová úprava : jav…
Aká je súvislosť medzi firemným vzdelávaním a obchodom či marketingom? Väčšia, než sa na prvý pohľad môže zdať. Oblasť ľudských zdrojov a podávaných výkonov je v priamom vzťahu s oblasťou obchodnej podpory, externej komunikácie, zákazníckym servisom …
Spotreba energie na osvetlenie ( počet x príkon svetelných zdrojov/ objímka): 1x60W/E27. Veľkosť- priemer ventilátora v cm : 90. Otáčky motora H/M/L : 250/190/110. Príkon motora H/M/L : 44/30/21 W. Hmotnosť v kg : 4.3/5.1. Povrchová úprava: čierna/…
Predaj svietidiel, svetelných zdrojov, príslušenstva a elektroinštalačného materiálu.
Spotreba energie na osvetlenie ( počet x príkon svetelných zdrojov/ objímka): 1x60W/E 27. Veľkosť- priemer ventilátora v cm : 76. Otáčky motora H/M/L: 240/180/120. Príkon motora H/M/L: 54/38/27 W. Motor : 153 x 12. Hmotnosť v kg : 5,3/5,9. Povrchová …
Mediálne plánovanie - analýza mediálneho prostredia, cieľovej skupiny, trhového prostredia klienta. Mediálny nákup - alokácia zdrojov, vytvorenie dobrej vyjednávacej pozície.
Vyhľadávanie a prieskum zdrojov podzemných. Skúmanie negatívnych vplyvov na využívanie a ochranu podzemných vôd. Vyhodnotenie hydrodynamických skúšok. Hydrogeologické mapovanie a zostavenie máp. Návrh monitorovacích systémov horninového prostredia …