Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Prínos - Práva, techniky, dialógy. Sebapresadzovanie, využívanie asertívnach práv v obchode, pri práci či v súkromí a zamedzenie manipulácii voči Vám. Určený pre manažérov, obchodníkov a iných záujemcov.
Určené pre manažérov, ktorí priamo riadia výkonné a výrobné tímy. Manažérske zručnosti sa trénujú na príkladoch z praxe.
Určený pre všetkých, ktorí prichádzajú do priameho kontaktu s klientmi. Prínos - Verbálna, neverbálna komunikácia, rozpoznávanie štýlov správania, asertívne techniky komunikácie. Analýza klienta, zákaznáka, typy osobností, klientov. Postupy prístupu,…
Určený pre obchodníkov a všetkých, ktorí komunikujú prostredníctvom telefónu. Prínos - Aktívna a pasívna komunikácia cez telefón, dohodnutie stretnutia, zistenie potrieb, vzbudenie záujmu, efektívne vedenie rozhovoru cez telefón.
Účastníci zistia, ako z jednotlivcov vybudovať efektívnu skupinu, ktorá ťahá za jeden koniec, uvedomia si stupeň jej rozvoja, využitie vlastností jednotlivca pre efektívnu prácu v tíme.
Určený pre predajcov a pracovníkov, ktorí sa podieľajú na predaji a prichádzajú do styku so zákazníkom, v prípade netovarových komodít pre obchodných zástupcov bánk, poisťovní a iných firiem.
Obsah - Ako vznikal, zásady, pravidlá. Protokolárne poradie, pozdravy, predstavovanie, oslovovanie, tituly. Vizitky, pozvánky. Príprava a prijímanie hostí. Spoločenské podujatia - druhy, zásady, organizácia, stolovanie. Protokolárne oblečenie, zásady…
Zásady a postupy biznis protokolu, zhody a odlišnosti s diplomatickým protokolom. Vedenie obchodných rokovaní podľa biznis protokolu. Spoločenská etiketa a biznis. Vizitky, pozvánky. Príprava a prijímanie hostí. Spoločenské podujatia - druhy, zásady,…
Orientácia v ponuke, podanie inzercie, vyhľadávanie miesta, príprava životopisu, sprievodného listu, príprava na prijímací pohovor. Kvalitné sebapresadzovanie sa. Podpora pozitívneho imidžu.
Prínos - Identifikácia dôvodov na zvolanie porady, získanie zručností spojených s prípravou a vedením porady, presadzovanie svojich myšlienok, podpora tímu a predchádzanie stretenému času a námahy.
Dvojdňový kurz, určený všetkým, ktorí chcú získať lepšie komunikačné zručnosti pre záťažové situácie.
Jednodňový kurz s osvedčením. Vhodné aj ako nadstavba kurzu „Manažér“. Spoločný pracovný obed s nácvikom stolovania.
Poradenstvo v okruhu tém vzdelávania. Poradenstvo a organizácia podujatí v zmysle pravidiel diplomatického protokolu, spoločenskej etikety.