Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Pri riešení všetkých problémov a otázok spojených so správou registratúry t.j. evidovanie, usporiadanie, uloženie, vyraďovanie. Navrhneme na základe našich skúsenosti a Vašich podmienok najlepšie riešenia.
Školenia sú určené najmä správcom registratúr, zamestnancom ekonomických oddelení, ktorí registratúrne záznamy prijímajú a všetkým tým, ktorí sú spracovateľmi registratúrnych záznamov a spisov. Cieľom týchto školení je poskytnúť správne pracovné post…
Neoddeliteľnou súčasťou správy registratúry je vyraďovacie konanie. Táto činnosť v sebe zahŕňa vyradenie registratúrnych záznamov, ktorým uplynula lehota uloženia, vypracovanie návrhu na vyradenie registratúrnych záznamov pre príslušný štátny archív …
Analýza priestorových možností registratúrneho strediska. Vypracovanie návrhu na priestorové usporiadanie registratúrneho strediska podľa platných noriem. Usporiadanie regálov poľa vypracovaného návrhu. Možnosť dodania regálov. Montáž regálov.
Realizujeme vzdelávanie pre: manažment na všetkých úrovniach, pracovné tímy, obchodníkov, pracovníkov marketingu, asistentky.
Určený pre obchodných zástupcov, predajcov a pracovníkov, ktorí sa podieľajú na predaji a prichádzajú do styku so zákazníkom.
Určený pre predajcov a pracovníkov, ktorí sa podieľajú na predaji a prichádzajú do styku so zákazníkom, v prípade netovarových komodít pre obchodných zástupcov bánk, poisťovní a iných firiem.
Určený pre obchodníkov a všetkých, ktorí komunikujú prostredníctvom telefónu. Prínos - Aktívna a pasívna komunikácia cez telefón, dohodnutie stretnutia, zistenie potrieb, vzbudenie záujmu, efektívne vedenie rozhovoru cez telefón.
Určený pre všetkých, ktorí prichádzajú do priameho kontaktu s klientmi. Prínos - Verbálna, neverbálna komunikácia, rozpoznávanie štýlov správania, asertívne techniky komunikácie. Analýza klienta, zákaznáka, typy osobností, klientov. Postupy prístupu,…
Prínos - Práva, techniky, dialógy. Sebapresadzovanie, využívanie asertívnach práv v obchode, pri práci či v súkromí a zamedzenie manipulácii voči Vám. Určený pre manažérov, obchodníkov a iných záujemcov.
Prínos - Tréning rozvíja samostatnosť, motiváciu, schopnosť definovať ciele, určovať priority, porozumieť klientom, budovať imidž firmy, eleiminovať zlodejov času a rušivé vplyvy. Určené pre sekretárky, asistentky a recepčné, ktoré chcú lepšie reprez…
Určený pre majiteľov firiem, vedúcich pracovníkov, vedúcich a pracovníkov personálnych útvarov - Rľz.
Prínos - Každý účastník sa na tréingu naučí metodiku náboru a výberu zamestnancov. Získa vedomosti a zručnosti s definíciou potreby nového pracovného miesta, kritériá pre zamestnanca a postup, ktorý Vám zabezpečí výber vhodných ľudí vo vlastnej réžii…