Nabídky ze štítku správania (26)

Úspešný reprezentant firmy - obchodné zručnosti

Úspešný reprezentant firmy - obchodné zručnosti

Príprava na obchodné rokovanie, kroky obchodného rokovania, ako si udržať a získať zákazníka, verbálne a neverbálne prejavy správania, identifikácia potrieb zákazníka.

Ponuka od dodávateľa:' PERMAN - MK spol. s r.o., Bratislava

Cena: 102,07 EUR bez DPH

Assessment centre

Assessment centre

Assessment Centre je jednou z najspoľahlivejších a najobjektívnejších metód výberu pracovníkov. Výhodou oproti klasickým spôsobom posudzovania vhodnosti účastníkov je pozorovanie ich správania v simulovaných situáciách, ktoré môžu byť formou tímovej …

Ponuka od dodávateľa:' TOP CONSULT GROUP, s.r.o., Bratislava

Spoločenské správanie v praxi

Spoločenské správanie v praxi

Cieľom je osvojenie si pravidiel etikety a ich využívanie v praktickom živote. Účastníci získajú informácie z histórie spoločenského správania a naučia sa kultivovanejšie správať v rôznych situáciách. Ovládanie a používanie základných spoločenských p…

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Seminár Spoločenská etiketa a biznis protokol

Seminár Spoločenská etiketa a biznis protokol

Cieľom seminára je zvýšenie mäkých zručností, zvýšenie osobného imidžu a jeho významu pri pôsobení na ľudí, získať zásady profesionálneho správania v pracovnom kontakte, získať poznatky biznis protokolu a spolčenskej etiky, základy diplomatického pro…

Ponuka od dodávateľa:' Progres Slovakia, s.r.o., Bratislava

Cena: 1 176 EUR

Krízová komunikácia manažéra - prepúšťacie rozhovory

Krízová komunikácia manažéra - prepúšťacie rozhovory

Krízová komunikácia na pracovisku: zručnosti krízovej komunikácie, vedenie krízového rozhovoru so zamestnancami, príprava zamestnancov na stratu zamestnania, prípadne zmenu pracovnej pozície, emočné prejavy správania zamestnancov.

Ponuka od dodávateľa:' PERMAN - MK spol. s r.o., Bratislava

Cena: 232,32 EUR bez DPH

Kurz Komunikácia s klientom, zákazníkom

Kurz Komunikácia s klientom, zákazníkom

Určený pre všetkých, ktorí prichádzajú do priameho kontaktu s klientmi. Prínos - Verbálna, neverbálna komunikácia, rozpoznávanie štýlov správania, asertívne techniky komunikácie. Analýza klienta, zákaznáka, typy osobností, klientov. Postupy prístupu,…

Ponuka od dodávateľa:' Adela Makovinská - A.M.CONSULTING, Bratislava - Ružinov

Vedenie a motivácia zamestnancov

Vedenie a motivácia zamestnancov

Získajte poznatky a schopnosť uplatniť vhodný štýl vedenia ľudí vzhľadom k ich úrovni rozvoja a charakteru úlohy, naučte sa vhodne ovplyvňovať a motivovať podriadených k vyšším výkonom.Aký je Váš štýl vedenia ľudí a aká je odpoveď podriadených? Osvoj…

Ponuka od dodávateľa:' Verlag Dashöfer, vydavateľstvo, s.r.o., Bratislava

Cena: 185 EUR bez DPH

Personálne poradenstvo - Assessment a development center

Personálne poradenstvo - Assessment a development center

Metóda hodnotenia a výberu najvhodnejšieho kandidáta na danú pozíciu z externých alebo interných zdrojov. V prípade AC ide o hodnotenie správania účastníkov priamo v modelových situáciách a prípadových štúdiách.

Ponuka od dodávateľa:' ACCREDO s.r.o., Malacky

Podnikové vzdelávanie Nákupné správanie organizácie

Podnikové vzdelávanie Nákupné správanie organizácie

Nákup tvorí v podniku dôležitú súčasť jeho ekonomického správania sa. Akooptimálne nakupovať, ako ušetriť a zároveň kvalitne nakúpiť, to sú otázky, ktoré a riešia v každom podniku. Kurz je zameraný ako na samotných nákupcov, tak aj na rôzne metódy ná…

Ponuka od dodávateľa:' Tauricon, s.r.o., Púchov

Seminár Rozvoj osobnosti a komunikačné zručnosti

Seminár Rozvoj osobnosti a komunikačné zručnosti

Cieľom je získať poznatky a nadobudnúť komunikačné zručnosti z oblasti emocionálnej inteligencie, rôznych typov komunikácie, naučiť sa riešiť konflikty a zvládnuť princípy asertívneho správania, riadiť seba samého v čase, zvládať stres a naučťiť sa s…

Ponuka od dodávateľa:' Progres Slovakia, s.r.o., Bratislava

Cena: 2 640 EUR

Manažérsky kurz - Asertivita a zvládanie náročných situácií

Manažérsky kurz - Asertivita a zvládanie náročných situácií

Cieľom je zvýšiť efektívnosť komunikácie v náročných situáciách pracovného a súkromného života. Zvnútornením asertívnych spôsobov uľahčiť tvorby prijateľných kompromisov, znížiť stres a zvýšiť účinnosť svojho správania.

Ponuka od dodávateľa:' Logic Display, s.r.o., Košice

Manažérsky kurz - Pracovný a spoločenský protokol

Manažérsky kurz - Pracovný a spoločenský protokol

Upevnením pravidiel spoločenského správania predísť devalvácii seba a svojej firmy pri jej reprezentácii a vo vzťahoch s klientmi, ale tiež sklamaniam a negatívnym emóciám v kolegiálnych vzťahoch.

Ponuka od dodávateľa:' Logic Display, s.r.o., Košice