Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
                        
                    Účastníci zistia, ako z jednotlivcov vybudovať efektívnu skupinu, ktorá ťahá za jeden koniec, uvedomia si stupeň jej rozvoja, využitie vlastností jednotlivca pre efektívnu prácu v tíme.
                        
                    Účastníci budú po absolvovaní seminára schopní lepšie formulovať a presadiť svoje oprávnené požiadavky a priania, budú schopní vyjadriť svoje stanovisko a nebáť sa oponovať, budú vedieť vyjadriť kritiku i pochvalu, budú vedieť uplatňovať asertívne te…
                        
                    Podstata marketingových stratégií. Strategické a marketingové analýzy. Analýza konkurencie. Tvorba marketingovej organizačnej štruktúry firmy. Porterová teória konkurencie.
                        
                    Prínos - Identifikácia dôvodov na zvolanie porady, získanie zručností spojených s prípravou a vedením porady, presadzovanie svojich myšlienok, podpora tímu a predchádzanie stretenému času a námahy.
                        
                    Prínos - Zlepšenie organizácie práce, využitie výkonových, časových rezerv a eliminácia zlodejov času. Určený pre obchodníkov, manažérov a iných záujemcov.
                        
                    Zlepšenie kľúčových zručností v oblasti situačného vedenia ľudí a riešenia konfliktov. Tréning je zameraný na rôzne štýly riadenia a absolvent sa naučí rozpoznávať podstatu a význam jednotlivých riadiacich štýlov. Naučí sa porozumieť pracovným potreb…
                        
                    Cieľ - Komplexný rozvoj osobnosti manažéra, zlepšenie jeho komunikačných a riadiacich zručností a obchodných vzťahov, riešenie časového stresu, delegovanie a vytvorenie samoučiacej sa organizácie.
                        
                    Prínos - Predchádzanie a riešenie konfliktov, precvičovanie zručností asertívneho jednania a sebapresadenia sa, dosiahnuť svoj cieľ a predchádzať nedorozumeniam.
                        
                    Napomôcť účastníkom kurzu rozvíjať a zlepšiť praktické komunikačné zručnosti a teoretické vedomosti v oblasti interpersonálnej komunikácie v kontexte kľúčových kompetencií.
                        
                    Cieľ - Ako dnes využiť elektronické a mobilné technológie na predaj svojich tovarov, komunikáciu so zákazníkom a zvýšiť tým zisk?
                        
                    Prínos - Každý účastník sa na tréingu naučí metodiku náboru a výberu zamestnancov. Získa vedomosti a zručnosti s definíciou potreby nového pracovného miesta, kritériá pre zamestnanca a postup, ktorý Vám zabezpečí výber vhodných ľudí vo vlastnej réžii…
                        
                    Účastníci vzdelávacieho kurzu si osvoja: pojem mobbing a pochopia rozdiel medzi šikanovaním a mobbingom, zistia čo je cieľom mobbingu a aký je jeho výskyt. Získajú vedomosti: o technikách mobbingu, dokážu spoznať základné znaky mobbingu, rozpoznajú p…