Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Ovládačová kombinácia v kabíne výťahu je moderným prvkom v dnešnej dobe a je neoddeliteľnou súčasťou interiéru. Je vyhotovená v prevedení AntivandalL, desing ovládacích prvkov si vyberá zákazník zo vzorkovníka.
Služba sťahovanie bytov zahŕňa kompletné presťahovanie nábytku s osobnými vecami. V prípade že má zákazník záujem o dôkladnejšie zabalenie nábytku a osobných vecí, používame špeciálny baliaci materiál.
Vo všeobecnosti posudzujú internetoví užívatelia vašu web stránku nielen na základe jej funkčnosti, ale aj atraktivity webdizajnu. Úspešná web stránka musí návštevníka osloviť, upútať jeho pozornosť a docieliť, aby sa z neho stal váš zákazník.
Hlavný rozdiel oproti valcovanému profilu je, že extrudované profily sú liate - profil je ťahaný cez formu. Na sieťové dvere je možné montovať aj predel, ak si to zákazník želá. Ten je vyriešený ako obojstranné madlo a ďalšia montáž madla už nie je p…
Praktický a obľúbený bytový doplnok. Ľahká a rýchla montáž, nielen do príslušných zárubní, ale do každého otvoru. Rozmer dverí, farebnú kombináciu vrátane doplnkov, umiestnenia a počet okienok, si zvolí zákazník podľa svojich predstáv.
Servis a poradenstvo takmer zdarma. Pracujeme len v košickom a prešovskom kraji. Náš zákazník musí mať istotu, že je tu niekto dosažiteľný, kto príde, poradí,pomôže.
Zákazník si podľa vlastného vkusu a nášho doporučenia vyberie doplnky (spojlery, krídlo, prahové lišty, koncovky alebo tlmiče výfuku, interiérové doplny a podobne). My zrealizujeme montážne práce na hotovo.
Spoločnosť vedie mzdovú agendu pre malé i veľké závody. Vyhotovenie prehľadov pre kontrolu zo strany daňového úradu, zdravotných poisťovní a správy sociálneho zabezpečenia. Zákazník obdrží kompletne spracovanú mzdovú agendu vrátane prevodných príkazo…
Obsah: Vyjednávanie – charakteristiky. Prejavy typov partnerov a vhodné reakcie na ich správanie. Definícia hlavných cieľov vo vyjednávaní. Komunikácia s obchodným partnerom – prirodzená postupnosť, priebeh. Argumentácia, námietky, konfliktný zákazní…
Obsah: Zásady úspešnej telefonickej komunikácie. Prejavy typov partnerov a vhodné reakcie na ich správanie. Zásady profesionálneho zákazníckeho prístupu. Telefonická komunikácia s partnerom – prirodzená postupnosť, priebeh. Argumentácia, námietky, ko…