Nabídky ze štítku otvorené (169)

Tréning Microsoft Project

Tréning Microsoft Project

Cieľom tréningu je naučiť účastníkov riadiť projekty s využitím nástroja Microsoft Project. Účastníci sa oboznámia s nástrojom pre tvorbu efektívnych projektov ich sledovaním a optimalizovaním. Zoznámia sa s metodikou a praktickými skúsenosťami s ria…

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Riadenie času a zvládanie stresových situácií

Riadenie času a zvládanie stresových situácií

Účastníci budú schopní po absolvovaní tréningu identifikovať, čo ich okráda o čas, čo im čas šetrí, budú si vedieť naplánovať svoj čas a určiť priority. Budú vedieť stimulovať samého seba k lepšiemu využitiu vlastného času, naučia sa ako si vytvoriť …

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Vyjednávanie, argumentácia

Vyjednávanie, argumentácia

Obsah: Súhrn poznatkov interpersonálnej komunikácie. Stratégia vyjednávania. Model vyjednávania Edict. Vstup, diagnóza, ovplyvňovanie, uzavretie dohody, prechod. Psychológia vyjednávania.

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Telefonické zručnosti

Telefonické zručnosti

Obsah: Zásady úspešnej telefonickej komunikácie. Prejavy typov partnerov a vhodné reakcie na ich správanie. Zásady profesionálneho zákazníckeho prístupu. Telefonická komunikácia s partnerom – prirodzená postupnosť, priebeh. Argumentácia, námietky, ko…

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Asertivita, asertívne techniky a asertívne prístupy

Asertivita, asertívne techniky a asertívne prístupy

Účastníci budú po absolvovaní seminára schopní lepšie formulovať a presadiť svoje oprávnené požiadavky a priania, budú schopní vyjadriť svoje stanovisko a nebáť sa oponovať, budú vedieť vyjadriť kritiku i pochvalu, budú vedieť uplatňovať asertívne te…

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Typológia zákazníka

Typológia zákazníka

Rozdelenie zákazníkov do štyroch základných kategórií. Nástroje na odhalenie typu zákazníka. Správanie sa zákazníkov v daných kategóriách. Čo oceňujú jednotlivé typy zákazníkov. Taktika formy predaja na základe typu zákazníka. Praktické ukážky.

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Presvedčivá prezentácia

Presvedčivá prezentácia

Príprava prezentácie. Štruktúra a prvky prezentácie. Typy poslucháčov (aktivista, reflektor, teoretik, pragmatik). Čo zapôsobí na jednotlivé typy poslucháča. Vizualizácia prezentácie.

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Komunikácia s klientom – praktiky profesionálneho zákazníckeho prístupu

Komunikácia s klientom – praktiky profesionálneho zákaznícke…

Obsah: Zásady úspešnej komunikácie. Prejavy typov partnerov a vhodné reakcie na ich správanie. Zásady profesionálneho zákazníckeho prístupu. Komunikácia s obchodným partnerom – prirodzená postupnosť, priebeh. Argumentácia, námietky, konfliktný zákazn…

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske