Nabídky ze štítku smart (200)

Tréning Microsoft Project

Tréning Microsoft Project

Cieľom tréningu je naučiť účastníkov riadiť projekty s využitím nástroja Microsoft Project. Účastníci sa oboznámia s nástrojom pre tvorbu efektívnych projektov ich sledovaním a optimalizovaním. Zoznámia sa s metodikou a praktickými skúsenosťami s ria…

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Interaktívna tabuľa MJB IQ Board

Interaktívna tabuľa MJB IQ Board

Dlhú dobu boli chytré interaktívne tabule výsadou len pre luxusné firmy, bohatých jedincov a prípadne školy, ktoré si vďaka sponzorom a darom mohli obstarať úplne výnimočnú vec, ako je interaktívna tabuľa. V čom tkvie kúzlo interaktívnych tabulí? Kto…

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Cena: 1448 € sDPH-veľkosť uhlopriečky až 203cm

Vyjednávanie, argumentácia

Vyjednávanie, argumentácia

Obsah: Súhrn poznatkov interpersonálnej komunikácie. Stratégia vyjednávania. Model vyjednávania Edict. Vstup, diagnóza, ovplyvňovanie, uzavretie dohody, prechod. Psychológia vyjednávania.

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Spoločenské správanie v praxi & etiketa v časopriestore

Spoločenské správanie v praxi & etiketa v časopriestore

Napomôcť účastníkom kurzu rozvíjať a zlepšiť praktické komunikačné zručnosti a teoretické vedomosti v oblasti interpersonálnej komunikácie v kontexte kľúčových kompetencií.

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Telefonické zručnosti

Telefonické zručnosti

Obsah: Zásady úspešnej telefonickej komunikácie. Prejavy typov partnerov a vhodné reakcie na ich správanie. Zásady profesionálneho zákazníckeho prístupu. Telefonická komunikácia s partnerom – prirodzená postupnosť, priebeh. Argumentácia, námietky, ko…

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Komunikácia s klientom – praktiky profesionálneho zákazníckeho prístupu

Komunikácia s klientom – praktiky profesionálneho zákaznícke…

Obsah: Zásady úspešnej komunikácie. Prejavy typov partnerov a vhodné reakcie na ich správanie. Zásady profesionálneho zákazníckeho prístupu. Komunikácia s obchodným partnerom – prirodzená postupnosť, priebeh. Argumentácia, námietky, konfliktný zákazn…

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Mobbing – psychický teror na pracovisku

Mobbing – psychický teror na pracovisku

Účastníci vzdelávacieho kurzu si osvoja: pojem mobbing a pochopia rozdiel medzi šikanovaním a mobbingom, zistia čo je cieľom mobbingu a aký je jeho výskyt. Získajú vedomosti: o technikách mobbingu, dokážu spoznať základné znaky mobbingu, rozpoznajú p…

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Vyjednávacie zručnosti

Vyjednávacie zručnosti

Obsah: Vyjednávanie – charakteristiky. Prejavy typov partnerov a vhodné reakcie na ich správanie. Definícia hlavných cieľov vo vyjednávaní. Komunikácia s obchodným partnerom – prirodzená postupnosť, priebeh. Argumentácia, námietky, konfliktný zákazní…

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Lektorské zručnosti

Lektorské zručnosti

Obsah: Osobnosť lektora. Vzdelávanie – špecifiká a úskalia. Skupina – analýza, jej charakteristiky a vhodnosť podnetov pre ňu. Metódy vzdelávania dospelých. Analýza typov vzdelávaných – ako na ne vhodne zareagovať.

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Pokročilé prezentačné zručnosti

Pokročilé prezentačné zručnosti

Obsah: Zvýšenie pôsobivosti prezentácie. Analýza publika a vybranie cieľa. Ako obmeniť prezentácie podľa typu publika. Ako zaujať. Ako zvládať typické problémové situácie.

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Prezentačné zručnosti

Prezentačné zručnosti

Obsah: Osobnosť prezentátora (motivácia, silné a slabé stránky). Analýza publika a vybranie cieľa. Ako obmeniť prezentácie podľa typu publika. Prirodzená štruktúra prezentácií. Časovanie a segmentácia prezentácií.

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske