Nabídky ze štítku správanie (27)

Spoločenské správanie v praxi

Spoločenské správanie v praxi

Cieľom je osvojenie si pravidiel etikety a ich využívanie v praktickom živote. Účastníci získajú informácie z histórie spoločenského správania a naučia sa kultivovanejšie správať v rôznych situáciách. Ovládanie a používanie základných spoločenských p…

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Spoločenské správanie v praxi & etiketa v časopriestore

Spoločenské správanie v praxi & etiketa v časopriestore

Napomôcť účastníkom kurzu rozvíjať a zlepšiť praktické komunikačné zručnosti a teoretické vedomosti v oblasti interpersonálnej komunikácie v kontexte kľúčových kompetencií.

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Kurz - Komunikačné zručnosti a proklientske správanie

Kurz - Komunikačné zručnosti a proklientske správanie

Školenie, ktoré je zamerané na získanie a rozvíjanie komunikačných zručností, efektívne vedenie pracovných rozhovorov i komunikácie s klientom, osvojenie si asertívneho a proklientskeho správania.

Ponuka od dodávateľa:' GLOBAL SERVIS, s.r.o., Bratislava

Podnikové vzdelávanie Nákupné správanie organizácie

Podnikové vzdelávanie Nákupné správanie organizácie

Nákup tvorí v podniku dôležitú súčasť jeho ekonomického správania sa. Akooptimálne nakupovať, ako ušetriť a zároveň kvalitne nakúpiť, to sú otázky, ktoré a riešia v každom podniku. Kurz je zameraný ako na samotných nákupcov, tak aj na rôzne metódy ná…

Ponuka od dodávateľa:' Tauricon, s.r.o., Púchov

Kurz Situačné správanie

Kurz Situačné správanie

Tréningový kurz je zameraný na zvýšenie schopnosti úspešného jednania v styku s podriadeným a nadriadeným, klientom a partnerom. Prináša praktické skúsenosti, ktoré účastníkom pomôžu zvýšiť pravdepodobnosť dosiahnutia cieľa v komunikácii.

Ponuka od dodávateľa:' Mgr. Eugen Finkei - MT&TC, Trenčín

Asertívne správanie a riešenie konfliktov

Asertívne správanie a riešenie konfliktov

Cieľom tréningu je naučiť účastníkov asertívne zvládať každodenné situácie ako v pracovnom, tak aj v osobnom živote.

Ponuka od dodávateľa:' PERMAN - MK spol. s r.o., Bratislava

Cena: 217,88 EUR bez DPH

 3D design

3D design

Pomocou 3D software Vám dokážeme navrhnúť scénu podľa Vašich predstáv, vďaka čomu môžete veľmi reálne vidieť ako Vaša akcia bude vyzerať. Návrhy je možné uložiť ako obrázky, alebo ako video v ktorom je vidieť správanie svetiel v reálnom čase.

Ponuka od dodávateľa:' Msound s.r.o., Predmier

Zručnosti vedúcich pracovníkov

Zručnosti vedúcich pracovníkov

Kurz ako priviesť ľudí k výkonom, správny návod na prosperitu, správanie zamestnancov, správanie vedúceho pracovníka, výchova stredných a vyšších kádrov, typ motivácie, profesionálna etika a etiketa manažérov.

Ponuka od dodávateľa:' VIK s.r.o., Bratislava

Typológia zákazníka

Typológia zákazníka

Rozdelenie zákazníkov do štyroch základných kategórií. Nástroje na odhalenie typu zákazníka. Správanie sa zákazníkov v daných kategóriách. Čo oceňujú jednotlivé typy zákazníkov. Taktika formy predaja na základe typu zákazníka. Praktické ukážky.

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Telefonické zručnosti

Telefonické zručnosti

Obsah: Zásady úspešnej telefonickej komunikácie. Prejavy typov partnerov a vhodné reakcie na ich správanie. Zásady profesionálneho zákazníckeho prístupu. Telefonická komunikácia s partnerom – prirodzená postupnosť, priebeh. Argumentácia, námietky, ko…

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Komunikácia s klientom – praktiky profesionálneho zákazníckeho prístupu

Komunikácia s klientom – praktiky profesionálneho zákaznícke…

Obsah: Zásady úspešnej komunikácie. Prejavy typov partnerov a vhodné reakcie na ich správanie. Zásady profesionálneho zákazníckeho prístupu. Komunikácia s obchodným partnerom – prirodzená postupnosť, priebeh. Argumentácia, námietky, konfliktný zákazn…

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske