Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Vizitky predstavujú spoľahlivého nositeľa informácii o spoločnosti alebo jednotlivcovi. Sú výborným zoznamovacím prostriedkom, no zároveň aj účinným médiom nadväzovania obchodných vzťahov.
Proces kolektívneho vyjednávania, uzatváranie a rozširovanie kolektívnych zmlúv. Pripravili sme pre Vás školenie na tému kolektívneho vyjednávania, kolektívnych sporov, kolektívnych zmlúv, ich obsahu, schválených zmien v Zákonníku práce, ktoré ho ov…
Riešenie sporov - mediačná činnosť (mimosúdne riešenie sporov, ktoré vznikli z obchodno-právnych, občiansko-právnych, pracovno-právnych, a rodinných vzťahov, podľa zákona č.420/2004 Z.z. o mediácii). Realitná činnosť - sprostredkovanie predaja, kúpy…
Profesionálne a manažérske koučovanie, riadenie a rozvoj ľudských zdrojov, vedenie ľudí a budovanie tímu, komunikácia, lektorské zručnosti, budovanie vzťahov so zákazníkmi, riešenie reklamácií, prevencia a riešenie konfliktov, rovnováha pracovného a …
Marketing a jeho plánovanie má vplyv na organizáciu, ale aj na zákazníka, ktorého chceme pritiahnuť do svojho "košiara". Čo teda zákazníkovi ponúkame ? Ako vplýva marketingový mix na našu ponuku ? Nezanedbávame v organizácii interný market…
Cieľom seminára je zvýšenie mäkých zručností, získať základné obchodné zručnosti nutné pre predaj a zvládnutie obchodného prostredia, osvojiť si podstatu budovania obchodných vztahov a potreby zvyšovania spokojnosti klientov.
BUSINESS PROTOKOL - DIPLOMATICKÝ PROTOKOL Ako sa spoločensky správať v pracovných situáciách a získavať rešpekt Mnoho organizácií lamentuje nad tým, že sa ich pracovníci nevedia "slušne správať" a vysielajú tak zlé signály svojmu okoliu…
Cieľ - Komplexný rozvoj osobnosti manažéra, zlepšenie jeho komunikačných a riadiacich zručností a obchodných vzťahov, riešenie časového stresu, delegovanie a vytvorenie samoučiacej sa organizácie.
Ponúkame CRM, správa kontaktov, zákazníkov a komunikácie s nimi zameraná na sofistikované budovanie a posilňovanie vzťahov so zákazníkmi.
Cieľom je podať komplexný prehľad problematiky moderného a efektívneho riadenia výroby, objasniť zmeny vzťahov vyvolané globalizáciou výroby, naučiť určiť príčiny a následky možných problémov vo výrobe, poznať kritické miesta výroby a metódy ich odst…
Okrem koučovacích a vzdelávacích služieb poskytujeme svojim zákazníkom aj konzultačné služby v týchto oblastiach: analýza a identifikácia rozvojových potrieb formou rozvojových stredísk, systém interných zákazníckych vzťahov - identifikácia interného…
Na základe dobrých vzťahov s klientmi vám ponúkame obhliadky už obývaných domov, aby sme mali lepšiu predstavu a finálnom výsledku.
Pri CRM - Customer Relationship Management (Riadenie vzťahov so zákazníkmi) nejde len o získavanie nových, ale aj o starostlivosť o existujúcich zákazníkov. Je neodmysliteľná súčasť riadenia firmy. Integruje a optimalizuje zákaznícke procesy vo fir…
Cieľom seminára je, aby účastníci získali skúsenosti pri efektívnom riadení svojich budúcich pohľadávok, nadobudli schopnosti a zručnosti pri hodnotení finančnej stability odberateľov a využili varovné signály platobnej neschopnosti odberateľov pre m…